Lidé mladší 30 let aktuálně tvoří 25 procent naší populace. Často se o nich mluví jako o mileniálech, protože dospívali na přelomu tisíciletí. Tato generace vytváří významnou cílovou skupinu. V roce 2030 zabere už 75 procent pracovního trhu. Jde o náročné, flexibilní a postupně bohatnoucí lidi. Z výzkumů Ipsosu plyne, že jejich silné stránky tvoří zejména nadšení, znalost technologií a podnikavost. Mileniálové jsou sebejistí, mají vysoká očekávání a jsou orientovaní na svůj úspěch. Jde o vysoce mobilní lidi, kteří rádi sdílejí svoje názory a mají k tomu také prostor – jsou neustále propojení prostřednictvím smartphonů a využívají on-line platformy typu YouTube.
Jejich slabé stránky tvoří naopak posedlost sama sebou, lenost a neloajálnost vůči zaměstnavateli. V anglofonním světě jim často říkají „me me generation“. „Například práci vnímají jako dočasnou a prchavou, protože pro ně představuje pouze nástroj k dosažení vlastních potřeb a tužeb. Práce pro ně není prostředek k dosažení vyšších cílů, a proto jsou neloajální zaměstnanci,“ dodává Kateřina Pokorná, account manažerka z divize Ipsos UU, zaměřené na kvalitativní výzkumy.
Prozkoumejte mileniály a zjistěte, jak jim prodat třeba jogurty, sekanou nebo vrtačku. Chování svých zákazníků pochopíte například v etnografických výzkumech u respondentů doma.
V případě dotazů, prosím, pište na adresu: [email protected].