Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Radiožurnál přilákal více posluchačů, v denním poslechu přeskočil Evropu 2

Veřejnoprávní Radiožurnál ladilo ve druhém a třetím čtvrtletí o 27 tisíc posluchačů denně víc než v předchozím období Radioprojektu. Zároveň klesala poslechovost jeho konkurentů, takže se zpravodajská stanice posunula na stupně vítězů. Momentálně jde o třetí nejposlouchanější rádio v zemi.

Zároveň se jedná ale o jedinou celoplošnou stanici veřejnoprávního rozhlasu, která se může pochlubit růstem zájmu. Ostatní okruhy ztrácely, například Dvojka přišla o 26 tisíc posluchačů a momentálně jich má 361 tisíc, kulturní Vltavu opustilo dalších deset tisíc příznivců a její publikum čítá 46 tisíc denních posluchačů. Stabilní zůstává ohlas na analytickou stanici Plus, kterou ladí 55 tisíc zájemců denně. Pro srovnání, komerční zpravodajské rádio Zet se musí spokojit s 21 tisíci posluchači.

Impulsovi stále vedou

Na nejvyšší příčce se nic nemění, nejoblíbenějším českým rádiem zůstává Impuls (969 tisíc posluchačů denně, nárůst o tři tisíce), druhá je Frekvence 1 (872 tisíc, pokles o 19 tisíc). Hudební rádio pro mladé Evropa 2 přilákalo 835 tisíc posluchačů denně a oproti předchozímu měření za 1. a 2. čtvrtletí 2016 tedy ztratilo 21 tisíc příznivců.

Reklama
ČEZ

Ve třetím čtvrtletí letošního roku představovaly čisté investice do reklamy v rádiích objem 253 milionů Kč. Tato hodnota kontinuálně roste a překonala výsledky každého třetího čtvrtletí za tři poslední roky. Meziročně trh rostl o 1,3 procenta.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)