Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Dynamo design dalo tvář festivalu Pražské jaro

Nový vizuální koncept festivalu Pražské jaro, pracovně nazvaný Musica Magica, je založený na motivu hudebních nástrojů, které ožívají a plynule se vpíjejí do jiných objektů, aby nakonec vytvořily nového tvora – zpěvného ptáka, symbol jara. Pěvci představují fantaskní tvory žijící v hudbě a hudbou se živící, mají svá jména, životy i rituály. Připravilo jej studio Dynamo design, které zvítězilo v tendru, jenž letos na jaře uspořádala společnost Pražské jaro pro několik vybraných subjektů. Cílem soutěže bylo zajistit dodavatele pro období 2017 až 2019. „Díky kolážím, vědomě navazujícím na bohatou tradici českého surrealismu (Toyen, Štýrský, Kolář, Švankmajer), v nich nacházíme odkazy na klasické umění a zároveň prezentujeme pestrost hudebních forem a neutuchající radost z procesu tvorby. Vizuální koncepce Pražského jara nás tak svými barvami a tvary uvádí do snového světa, abychom se nechali unášet fantazií, stejně jako je to možné na koncertech klasické hudby,“ popisují autoři z agentury Dynamo design. Podle autorů jde z komunikačního hlediska o nezaměnitelný vizuální styl, a to nejen v kontextu kulturních akcí. Tvůrčí tým studia Dynamo design pro festival zastupují designér Martin Poláček, art director Libor Jelínek a idea maker Martin Holub.

Výhodou nového grafického stylu má být srozumitelnost pro všechny věkové skupiny a variabilita motivů, které se neokoukají a udrží pozornost.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)