Dnes fungují specializované weby, na nichž si zákazníci mohou najít on-line slevy přímo z e-shopu, na kterém chtějí nakupovat. Slevový kód pak zadají při nákupu do speciálního pole v košíku.
Samotné e-shopy vnímají e-kupony jako formu marketingu, která by v jejich mixu neměla chybět. Na rozdíl od cashback portálů totiž kuponový web nevstupuje do vztahu mezi obchodem a zákazníkem. Nejčastějšími slevami jsou procentní slevy z nákupu nebo doprava zdarma.
Uživatelé mohou najít slevy na internetových stránkách Kuponer.cz, Vašekupony.cz, Slevovykupon.net nebo eSlevy.cz.
Stránky s kupony nabízejí slevy do různých typů e-shopů – od elektroniky, oblečení až po potraviny a lékárenské výrobky. Agregátory slev fungují na principu affiliate marketingu. To znamená, že po uplatnění slevového kódu v košíku internetového obchodu dostane poskytovatel slevy provizi. „Nejvíce u nás hledají návštěvníci kupony na módu, pak kosmetiku a elektroniku. Teď s blížícími se Vánocemi roste i hledanost kuponů na hračky,“ uvádí Ladislav Krejčí, manažer portálu se slevovými kupony eSlevy.cz.
„Nejčastějšími kupony jsou slevy deset procent nebo konkrétní sleva 100 Kč s tím, že ji lze uplatnit nad nějakou minimální hranici nákupu,“ dodává Krejčí.