Něco bude asi špatně, když každý telefonát od obchodních zástupců firem sledujeme se stejnou nedůvěrou, jako kdyby s námi někdo zkoušel hrát skořápky. Včera mi volala slečna od mého telefonního operátora a nabídla mi lepší tarif – levnější, s více minutami, s více daty.
Nechal jsem si poslat nabídku do e-mailu, nenašel jsem chybu, tarif byl opravdu výhodnější. Až na konci doložky ke smlouvě čtu malou poznámku, že se změnou tarifu zavazuji uvázat se na 12 měsíců.
Kdyby byl e-mail uveden větou „Vážíme si vás, proto si přejeme, abyste byl s námi dalších dvanáct měsíců, a nabízíme vám lepší tarif,“ bylo by to fér. Takhle si pokaždé připadám jako babička, které někdo tvrdí, že vyhrála milion v loterii, stačí jen podepsat tento malý papír.
Budoucnost patří firmám, které se chovají naprosto otevřeně. Kdo pořád šije nějakou boudu, nakonec v ní zůstane sám.