Život je boj. Tak bojuj

Život je boj, říká heslo letošního Avon Pochodu. Pryč jsou celebrity, tímto heslem se totiž řídí skutečné pacientky s rakovinou prsu, které se staly tvářemi 16. ročníku této dobročinné a současně propagační akce. Stylizovány jsou tedy jako bojovnice, v tvářích – pomalovaných válečnými barvami – mají sveřepé výrazy, jejich trička ovšem zůstávají i nadále typicky růžová. Je to posun správným směrem?

Žena jako bojovník v kampani pro ženy je nonsens. Mužský svět a ženský je úplně jiný. Žena bojuje jinými zbraněmi než muž. Divák také zbytečně hledá celebrity, na které je zvyklý. Vizuál by mohl fungovat na nějaký lesbický festival. Škoda že exekuce není alespoň víc fashion.

Vilém Kabzan, creative leader, Havas Worldwide Prague

Líbí se mi zapojení pacientek jako ambasadorek celé kampaně. Bohužel žena bojovnice mi ve spojení s headlinem „Život je boj“ přijde jako prvoplánové řešení a po vizuální stránce by si kampaň zasloužila více dotáhnout.

Barbora Balgová, art director, VCCP Prague


Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)