Zatímco loni byli hlavními hrdiny plakátů na filmový festival v Karlových Varech batůžkáři, letos jsou to celebrity. Ty se skrývají před blesky všudypřítomných paparraziů. Vizuál je tentokrát černobílý, ale opět s výraznými retroprvky. Písmo přetékající do fotky se někomu líbí a někoho ruší. Jak hodnotíte letošní nápad studia Najbrt vy?
Dlouho jsem si říkal, jestli je to dost silný koncept, ale na jednorázovou akci stačí. Nejlepší ale byly předchozí graficky minimalistické ročníky – to si totiž mohl dovolit jen Najbrt a tím to bylo výjimečné.
Roman Číhalík, kreativní ředitel, Nydrle
Je to svým způsobem originální vizuál, který jde vlastně proti cílové skupině návštěvníků festivalu. Mám ale obavy, že v porovnání s minulými ročníky spíš prošumí.
Jiří Böhm, account director, Ogilvy PR