Peter Podolinský po dvou a půl letech končí v pozici client partner Facebooku pro český trh a středoevropský region a přechází do společnosti ROI Hunter. Na starosti by měl mít hlavně obchod a rozšiřování na další evropské trhy. „Rozhodnutí odejít z Facebooku bylo jedno z nejtěžších rozhodnutí v mém životě. Vedlo mě k tomu zamyšlení o vývoji trhu i osobní důvody. Rodinu jsem nikdy nepřestěhoval do Dublinu, takže se zase vracím domů,“ vysvětlil Peter Podolinský a pokračoval. „Když jsme nástroj ROI Hunter sledovali, zjistili jsme, že firmy, které ho používají, rychle zvyšují své investice. To je nesmírně důležitý trend. Dnes je tato platforma uvnitř Facebooku považována za jednu z nejlepších na světě. V Business Factory a ROI Hunter je tak nyní ohromná příležitost replikovat v Česku to, co už výborně funguje v pobočkách v Dubaji nebo Brazílii.“ Přes pražskou Business Factory, která se stará o client management ROI Hunteru, už nyní klienti realizovali milionové investice. Zatím se společnost soustřeďuje na hráče z e-commerce, protože dokážou nejrychleji přesměrovat rozpočty do efektivních kanálů. U brandových klientů je dynamika pomalejší. Přesto Business Factory stojí za ambiciózním cílem, aby přes ni klienti do tří let realizovali 750 milionů investic do facebookové reklamy.
„Stále zůstávám akcionářem Facebooku, takže mám samozřejmě největší zájem, aby se mu dařilo,“ dodal k přestupu s úsměvem Podolinský.