Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Snickers vrátí na obrazovky kung-fu a Mr. Beana

Značka Snickers uvede nový reklamní spot s Rowanem Atkinsonem. Reklama je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka je zasazená do asijského prostředí a zachycuje bojovníka kung-fu, jehož hlad připraví o koncentraci. Jeho alter egem je právě Mr. Bean, který nachází řešení v čokoládovo-karamelové tyčince Snickers. Krátká videa i převzatý TV spot byly vytvořeny londýnskou agenturou AMV BBDO. Součástí podpory na českém trhu bude PR i digitální komunikace a také výrazné in-store vystavení. „Jakkoliv je Mr. Bean celosvětově oblíbená postava, asi málokdo chce být v jeho kůži. Tyčinka Snickers je elegantním řešením, jak být zase rychle sám sebou,“ říká Radovan Veselý, brand manažer značky Snickers.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)