Filip Huněk

Filip Huněk

account director, Aqua Digital

1. S jakou myšlenkou jste včera uléhal?

To je zajímavé, že i když slunce už dávno zapadlo, je pořád takové horko.

2. Co vás dnes ráno napadlo jako první?

Hmm… Tak slunce ještě pořádně nevyšlo a už je zase takové horko.

3. Jste optimista, nebo pesimista?

Jsem nenapravitelný optimista, až se trochu obávám, aby to nakonec všechno nedopadlo špatně.

4. Z čeho máte momentálně strach?

Teď se nejvíc bojím toho, jestli jsem opravdu takový optimista.

5. Co na lidech milujete?

Vlasy.

6. První věc, kterou jste si koupil za své peníze?

Předpokládám, že to bylo pivo a cigára. Ono už je to poměrně dávno.

7. Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?

Co se on-line reklamy týče, zlaté časy právě přicházejí. Ukousáváme si čím dál větší část marketingových rozpočtů, je po krizi, a koho (nejen on-line) reklama baví, bude zažívat ony zlaté časy.

8. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?

Většinou sedím na své pracovní židli a mám nohy na stole. To ale samozřejmě jen když se nikdo nedívá.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini