Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Filip Huněk

Filip Huněk

account director, Aqua Digital

1. S jakou myšlenkou jste včera uléhal?

To je zajímavé, že i když slunce už dávno zapadlo, je pořád takové horko.

Reklama
ČEZ

2. Co vás dnes ráno napadlo jako první?

Hmm… Tak slunce ještě pořádně nevyšlo a už je zase takové horko.

3. Jste optimista, nebo pesimista?

Jsem nenapravitelný optimista, až se trochu obávám, aby to nakonec všechno nedopadlo špatně.

4. Z čeho máte momentálně strach?

Teď se nejvíc bojím toho, jestli jsem opravdu takový optimista.

5. Co na lidech milujete?

Vlasy.

6. První věc, kterou jste si koupil za své peníze?

Předpokládám, že to bylo pivo a cigára. Ono už je to poměrně dávno.

7. Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?

Co se on-line reklamy týče, zlaté časy právě přicházejí. Ukousáváme si čím dál větší část marketingových rozpočtů, je po krizi, a koho (nejen on-line) reklama baví, bude zažívat ony zlaté časy.

8. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?

Většinou sedím na své pracovní židli a mám nohy na stole. To ale samozřejmě jen když se nikdo nedívá.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)