Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Otroci okolí

„Chceš se bavit? Naplň svět zábavou! Udělej si fantastické selfie s Fantou!“ Kdo proboha tuhle TV reklamu překládal? Vždycky, když jsem něco psal, snažil jsem se používat jazyk zákazníků, kteří by se měli s produktem ztotožnit. To jsem už tak starý, nebo vážně tady po Praze chodí mladí lidé, přemýšlejí, co budou dneska dělat, a pak je napadne: Mám to! Dneska naplním svět zábavou!? Přeložil jsem do češtiny stovky reklam a vždycky jsem se snažil přeložit je tak, aby fungovaly. Problém mám například se slovem „to deliver“. Už se vzmáhá. Ředitelé firem na konci roku musí buď dodat, nebo jdou. Každý musíme každý den dodávat, co se od nás očekává. Mně se ale tyhle koncepty nelíbí. Chceš se bavit? Tak se bav! Pracuješ? Dělej věci skvěle. Žij svůj život pro sebe, ne pro to, aby ses zavděčil druhým. Obzvlášť teď o prázdninách.

Jakub Horák, producent

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)