Vzkaz v lahvi

PSFK

Pivní muzeum Heineken Experience rozmístilo do ulic Amsterodamu desítky lahví s GPS navigací, aby tak nic netušící kolemjdoucí nasměrovalo přímo ke svým branám. Speciální lahve se zabudovanou GPS navigací byly aktivovány v okamžiku, kdy je kolemjdoucí zvedli z podstavců. Funkci kompasu naplňoval pohyblivý uzávěr, který zvědavce nasměroval až k branám bývalého pivovaru. „Rozdávání letáků pro nás není dostačující, chtěli jsme vytvořit kampaň v souladu s průkopnickým duchem značky Heineken,“ vysvětluje Dirk Lubbers, manažer amsterodamského muzea značky.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia