Reklama
Megaboard

Vzkaz v lahvi

PSFK

Pivní muzeum Heineken Experience rozmístilo do ulic Amsterodamu desítky lahví s GPS navigací, aby tak nic netušící kolemjdoucí nasměrovalo přímo ke svým branám. Speciální lahve se zabudovanou GPS navigací byly aktivovány v okamžiku, kdy je kolemjdoucí zvedli z podstavců. Funkci kompasu naplňoval pohyblivý uzávěr, který zvědavce nasměroval až k branám bývalého pivovaru. „Rozdávání letáků pro nás není dostačující, chtěli jsme vytvořit kampaň v souladu s průkopnickým duchem značky Heineken,“ vysvětluje Dirk Lubbers, manažer amsterodamského muzea značky.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále