Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Flexibilita humanizace Tick Tack

Co znamená, když hipster říká, že „hledá v životě nové výzvy“? Že je bez práce. Normální lidé takhle spolu samozřejmě nemluví, je to jen takový firemní newspeak. Firmy však mají potřebu se tak vyjadřovat, a mrzí mě, že do toho spadla i Jančurova taxislužba Tick Tack. Ta před rokem vstoupila na trh pod heslem „humanizace pražské taxislužby“. Základní konkurenční výhodou bylo, že řidiči jsou zaměstnanci firmy, takže neměli mít zájem šidit cestující. Dnes Tick Tack nahrazuje zaměstnance živnostníky a zdůvodňuje to ve firemním prohlášení tím, že prý přeměna řidiče-zaměstnance na řidiče-živnostníka dá společnosti potřebnou flexibilitu pro růst. Čili bude pronajímat vysílačky jako ostatní – to znamená. Transparentně vnímaný Jančura by udělal lépe, kdyby přiznal: Přecenili jsme potenciál trhu, měníme systém, abychom snížili náklady. Udělat z nouze ctnost možná vypadá na papíře lépe, ale když nouzí má být flexibilita, dá se věřit, že ona humanizace je skutečně ctností?

null

Jakub Horák, producent

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)