Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejlepší kampaně zadává Unilever

Nejlepší kampaně na světě prý dělá Unilever. Tvrdí to americký server Warc.com, který zveřejnil svůj pravidelný přehled 100 nejoceňovanějších světových marketingových kampaní. Za loňský rok byl podle něj nejúspěšnější Unilever, který se v žebříčku objevuje šestkrát, včetně prvního místa. Světově nejoceňovanější kampaň Kan Khajura Tesan vytvořily pro značku Hindustan Unilever agentury Lowe LintasPHD. Značkou s nejvyšším počtem oceněných kampaní je ovšem Coca-Cola. Projekt Warc se charakterizuje jako webová služba nabízející sdílení informací, dat a zkušeností předních světových značek. Jeho žebříček Warc 100 je sestavován na základě analýzy výsledků světových soutěží oceňujících efektivitu a strategii marketingových kampaní. Letos bylo hodnoceno více než 2200 individuálních vítězů pocházejících z 87 soutěží.

null

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)