Nejlepší kampaně na světě prý dělá Unilever. Tvrdí to americký server Warc.com, který zveřejnil svůj pravidelný přehled 100 nejoceňovanějších světových marketingových kampaní. Za loňský rok byl podle něj nejúspěšnější Unilever, který se v žebříčku objevuje šestkrát, včetně prvního místa. Světově nejoceňovanější kampaň Kan Khajura Tesan vytvořily pro značku Hindustan Unilever agentury Lowe Lintas a PHD. Značkou s nejvyšším počtem oceněných kampaní je ovšem Coca-Cola. Projekt Warc se charakterizuje jako webová služba nabízející sdílení informací, dat a zkušeností předních světových značek. Jeho žebříček Warc 100 je sestavován na základě analýzy výsledků světových soutěží oceňujících efektivitu a strategii marketingových kampaní. Letos bylo hodnoceno více než 2200 individuálních vítězů pocházejících z 87 soutěží.