Nejlepší kampaně zadává Unilever

Nejlepší kampaně na světě prý dělá Unilever. Tvrdí to americký server Warc.com, který zveřejnil svůj pravidelný přehled 100 nejoceňovanějších světových marketingových kampaní. Za loňský rok byl podle něj nejúspěšnější Unilever, který se v žebříčku objevuje šestkrát, včetně prvního místa. Světově nejoceňovanější kampaň Kan Khajura Tesan vytvořily pro značku Hindustan Unilever agentury Lowe LintasPHD. Značkou s nejvyšším počtem oceněných kampaní je ovšem Coca-Cola. Projekt Warc se charakterizuje jako webová služba nabízející sdílení informací, dat a zkušeností předních světových značek. Jeho žebříček Warc 100 je sestavován na základě analýzy výsledků světových soutěží oceňujících efektivitu a strategii marketingových kampaní. Letos bylo hodnoceno více než 2200 individuálních vítězů pocházejících z 87 soutěží.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba