Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Paramo a Mogul změnily svá loga

Společnost Paramo a její hlavní retailová značka Mogul mají nová loga. Spojuje je teď symbol kapky. Ta má odkazovat na zaměření a postavení obou značek.

Kapka spojuje

K finální podobě log vedla delší cesta: společnost oslovila agentury a studenty grafických škol, jejich koncepty však nakonec vybrány nebyly.

Uspěly až návrhy profesionálního grafika Martina Škrocha. „Nová loga identifikují to, co reprezentují – Paramo jako českého výrobce technických kapalin s dlouhou tradicí a Mogul jako symbol českých motorových olejů,“ říká Marek Gladysz, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Paramo. Písmeno G v logu Mogulu má jako celek připomínat závodnickou helmu, která asociuje motosport. Jeho horní část představuje nalévací hrdlo motoru, číslo jedna poukazuje na kvalitu a kapka symbolizuje samotný olej.

Reklama

Právě kapka je spojovacím prvkem mezi logem Mogulu a Parama. „Obě loga často používáme společně, bylo tedy třeba najít něco, co by je sjednotilo a provázalo. Zároveň jsme chtěli poukázat na hlavní předmět podnikání společnosti, a to je výroba olejů a jiných kapalin. Kapka je velmi srozumitelný a vypovídající symbol,“ vysvětlil Marek Gladysz.

Patří Unipetrolu

Původním výrobcem olejů a maziv značky Mogul byla česká rafinerská společnost Koramo se sídlem v Kolíně. Ta v roce 2003 zfúzovala se společností Paramo, která patří do skupiny Unipetrol.



Kapka vytváří spojovací prvek obou log a odkazuje na zaměření obou značek.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)