Společnost Paramo a její hlavní retailová značka Mogul mají nová loga. Spojuje je teď symbol kapky. Ta má odkazovat na zaměření a postavení obou značek.
Kapka spojuje
K finální podobě log vedla delší cesta: společnost oslovila agentury a studenty grafických škol, jejich koncepty však nakonec vybrány nebyly.
Uspěly až návrhy profesionálního grafika Martina Škrocha. „Nová loga identifikují to, co reprezentují – Paramo jako českého výrobce technických kapalin s dlouhou tradicí a Mogul jako symbol českých motorových olejů,“ říká Marek Gladysz, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Paramo. Písmeno G v logu Mogulu má jako celek připomínat závodnickou helmu, která asociuje motosport. Jeho horní část představuje nalévací hrdlo motoru, číslo jedna poukazuje na kvalitu a kapka symbolizuje samotný olej.
Právě kapka je spojovacím prvkem mezi logem Mogulu a Parama. „Obě loga často používáme společně, bylo tedy třeba najít něco, co by je sjednotilo a provázalo. Zároveň jsme chtěli poukázat na hlavní předmět podnikání společnosti, a to je výroba olejů a jiných kapalin. Kapka je velmi srozumitelný a vypovídající symbol,“ vysvětlil Marek Gladysz.
Patří Unipetrolu
Původním výrobcem olejů a maziv značky Mogul byla česká rafinerská společnost Koramo se sídlem v Kolíně. Ta v roce 2003 zfúzovala se společností Paramo, která patří do skupiny Unipetrol.
Kapka vytváří spojovací prvek obou log a odkazuje na zaměření obou značek.