Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kateřina Olga Koutská

null

Kateřina Olga Koutská

marketing manager CZ/SK, URGO Healthcare

1. Jste optimista, nebo pesimista? Svůj výběr zdůvodněte.

Do týmu si vybírám z obou skupin rovnoměrně, protože já sama jsem realista.

Reklama
ČEZ

2. Co na lidech milujete?

Velkorysé požitkářství. Tato vlastnost sluší zejména mužům.

3. Kolik jste dnes už viděla reklam? Která byla nejlepší?

Já jsem OOH konzument. Na cestě do práce mám 12 bigboardů, 68 billboardů, 114 firemních log. Transparenty a cedule na zdech, plotech a sloupech oscilují mezi 2468 a 2476. Zvládám si zapamatovat jen tu první a poslední.

4. O co jste se naposledy pohádala?

O budget pro moje oddělení. Dělám to pořád. Mám to v popisu práce.

5. První věc, kterou jste si za své peníze koupila?

Tak to jsem žila v Paříži a nenapadlo mě tenkrát nic lepšího než náramek Yves Saint Laurent. Byl to krásný nákupní proces. Madame v rukavičkách a se sametovým polštářkem mě nejprve požádala o mé jméno, kterým mě pak oslovovala. Dala jasně najevo, že si mě, YSL náramku a mých peněz váží.

6. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?

Já a M&M tvoříme sendvič. Vespod jsem já, na mně je kocour a na kocourovi M&M.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)