Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Blogeři ve sweatshopu

mirror.co.uk

Organizace Lopta AS a The Future In Our Hands si pro svůj dokumentární seriál Sweatshop – Deadly Fashion vybraly tři fashion bloggery, Anniken, Fridu a Ludwiga, které poslaly do zaprášené Kambodže přímo za šicí stroj ve sweatshopu, tedy do míst, kde šije řada módních řetězců. Vystřízlivění z opojení módní branží se dostavilo záhy. Dokument, ve kterém se 17letá blondýnka hroutí u šití stehů, byl k vidění nejdřív na norském v on-line deníku Aftenposten, trailer na YouTube v anglické verzi viděly více než dva miliony lidí. Sdílel ji i herec a startupový investor Ashton Kutcher se svými 18 miliony followerů na Facebooku. Anniken Jorgensen se po návratu domů stala aktivistkou.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)