Velký comeback Pepsi v Německu

Mezinárodní ofenzivu vůči Coca-Cole má letos na programu její rival PepsiCo. Na německém trhu spustila Pepsi největší kampaň v historii značky. Již běží TV spot se sloganem „Live for Now“ vyzývající konzumenty k užívání si každého okamžiku života. Kreativní pojetí patří agenturám Lloyd&CoMoon- dogentwickelten. „S novým spotem Rooftop intenzivně usilujeme o reaktivaci značky Pepsi Cola v Německu,“ nechala se slyšet šéfka marketingu Kristin Patricková. Hudební doprovod kampani obstaraly Aretha Franklin, Britney Spears a americký band Young Rising Sons. Média nakoupila agentura OMD. Později kampaň doplní spe- ciální mobilní aplikace pro sdílení „životních momentů“.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard