Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na spoustu inspirace, nabušenou panelovku i lessons learned.

Tempo digitální transformace firem se za poslední roky mnohonásobně zrychlilo, a to nejen ve světě, ale i v Česku a na Slovensku. Přesto, nebo možná právě proto přibývají otázky, jak transformaci uchopit, čím začít, na co si dát pozor nebo které technologie využít.

Srdcem Digital Transformation Summitu (DTS) budou ukázky konkrétních řešení z praxe na poli digitální transformace a automatizace. 12. května se v Kongresovém centru v Praze i online o své zkušenosti a praktické ukázky podělí 8 lídrů firem, které patří k inovátorům na poli digitalizace a automatizace.     

Reklama
ČEZ

„Teorii člověk slyší všude kolem, ale sdílet praktické zkušenosti se příliš nenosí. My tohle na DTS měníme, protože chceme posouvat celý trh a zároveň se navzájem inspirovat, stejně jako se učit z chyb,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano Solutions, která je hlavním organizátorem DTS.

Praxe, ponaučení i inspirace

DTS odstartuje Hrvoje Supić, regionální viceprezident Salesforce pro střední a východní Evropu, který srovná stav digitalizace v Česku a na Slovensku se západními trendy a představí současné novinky Salesforce. Pak už přijdou na řadu příběhy firem a jejich případové studie.

  •         Lukáš Pudil z České spořitelny se podělí o zkušenosti s transformací marketingu banky do cloudu.
  •         Filip Malík z Carvaga popíše, jak díky automatizaci zvýšit efektivitu pracovníků při rychlém firemním růstu.  
  •         Petr Šrámek z Monety se zaměří na Tableau CRM a nechá nahlédnout, jak s tímto nástrojem pracovat v komerčním bankovnictví.
  •         Michaela Stará z Bobcat představí výhody a možnosti samoobslužného dealerského portálu.
  •         Hana Stuchlíková a Jan Hons z ČSOB budou sdílet zkušenosti s využíváním Salesforce pro řízení obchodní sítě s 1600 obchodníky.
  •         Karel Stolejda z Auto Průhonice prozradí, s čím a jak jim pomáhá digitalizovaných obchodní proces.
  •         Ľuboš Dinka a Juraj Knap ze Slovnaftu ukáží, jak nastavit systém vzdáleného prodeje, aby byl efektivní a zároveň zvyšoval zákaznickou spokojenost.
  •         Michal Mravináč ze Salesforce poodkryje, jak vlastně samotný Salesforce využívá svá vlastní řešení. 

Návštěvníci Kongresového centra se mohou těšit také na tradičně živý networking, a odnést si tak cenné zkušenosti i kontakty od kolegů z jiných firem i oborů. Celá akce vyvrcholí panelovou diskuzí, ve které budou špičky svého řemesla hledat odpověď na otázku, zda jsou pro transformaci firem důležitější technologie nebo lidé.

Panelovou diskuzi bude moderovat Eva Pavlíková, CEO Česko.Digital, spolu s Jiřím Machem, CEO pořádající společnosti Enehano Solutions. Pozvání do diskuze přijali tentokrát Karel Trpkoš, Náměstek pro řízení sekce informačních technologií MPSV, Martin Horvath, CIO 365.bank, Jan Hons, ředitel obchodu ČSOB Stavební spořitelny, a Lukáš Pudil, Personalization Tribe Leader v České spořitelně.  

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)