Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku pyšní Performio. Odnáší si dvě ceny. Odborná porota vyzdvihla skvělou práci pro ePojištění.cz ze skupiny Srovnejto.cz.
Zásadní cenu v klání udělil obchodní ředitel Seznamu Tomáš Búřil, jehož tým spolupracuje se všemi většími agenturami. „Agentuře Performio se podařilo ve všech mediatypech celkově vytěžit nejvyšší zásah z různých mediálních kanálů. Jejich kampaň s opičákem pobavila a její mediaplán je dobrým příkladem pro ostatní,“ komentuje Tomáš Búřil.
Vítězné Performio si z klání odnáší hned dvě ceny. Zástupce obchodního ředitele Seznamu Vít Fiala totiž udělil cenu agenturám s nejvyšším meziročním procentuálním nárůstem investic u české internetové jedničky. A právě Performio se tak stalo i Absolutním skokanem roku. Titul Skokan roku získala agentura Knowlimits Group.
Inspirativní kategorií je Inovátor roku, tu letos vyhlásil David Velechovský, manažer konzultací největšího českého reklamního systému Sklik. Cenu od něj získává Publicis Groupe. Cenu v kategorii Videokampaň roku získává agentura PHD za práci pro klienta Hornbach. Na kampani se podílela i agentura Mediaplus Prague. Ocenění udělil Petr Daneš, manažer videoreklamy v Seznam.cz. Daneš ocenil i agenturu, která kontinuálně využívá videoreklamu v kategorii Videospolupráce roku. Cenu získala agentura Marketup. Hlavním kritériem byl odvážný poměr investic do videa k celkovým investovaným prostředkům.
Jednou z kategorií je i Obsahová spolupráce roku, kterou letos vyhlásila významná osobnost nativní reklamy Ondřej Sitta, vedoucí Seznam Brand Studia. Cenu udělil agentuře Symbio Digital za projekt Děti a peníze. Kromě soutěžních kategorií Seznam udělil i speciální cenu agentuře, která nejlépe využila ve svých kampaních audioformáty. Tu získala agentura Dentsu. Za kultivaci českého reklamního trhu pak byli oceněni Petr Vančura a Marek Bačo, cenu mají za projekt Svět influencerů, instagramový profil, který edukuje nejen širokou veřejnost, jak má vypadat influencer marketing.
Česká internetová jednička vnímá soutěž i jako poděkování za spolupráci s agenturami, které jí důvěřují a těší se na příští ročník soutěže.