Třináctého září startuje čtyřdenní program E-commerce Summitu, v rámci něhož vystoupí padesátka spíkrů, mezi nimiž nebude chybět například Oliver Dlouhý z Kiwi.com, Jan Bednář ze ShipMonku a mnoho dalších i zahraničních hostů.
International E-commerce Summit se koná od 13. do 16. září a nabídne více než 50 spíkrů z celého světa, mezi kterými nechybí Oliver Dlouhý (Kiwi.com), Jan Bednář (ShipMonk), Tomáš Braverman (Heureka), Martin Kasa (Pilulka), Milan Polák (Zoot) nebo Jitka Dvořáková (CZC). První dva dny akce jsou věnovány „Czech Days“, zahraniční hosté se představí třetí den.
Vedle témat, která vznikají přímo vlivem živelného vývoje e-commerce během posledních měsíců, tedy změn chování zákazníků či nezbytnost digitální transformace byznysu, jsou pro účastníky připraveny prezentace a workshopy věnující se subtématům, mezi něž budou patřit marketplaces, omnichannel, logistika, e-comm trendy, finance, investice či nástroje pro e-commerce. Akce bude pokračovat velkým diskusním panelem lídrů české scény. Další témata vyplynou v průběhu programu, do něhož se mohou zapojit účastníci virtuální konference se zakoupeným přístupem do networkingové platformy. Předprodej a všechny další podrobnosti k programu čtyřdenní konference najdete na webu akce.
Na summitu je možné virtuální propojení účastníků mezi sebou a rovněž přednášejících po skončení přednášky. Nebude chybět ani závěrečná „kamenná“ networking party, kde se budou moci všichni účastníci a diváci naživo potkat. Platící diváci budou mít přístup k více než 50 videím, rozhovorům, přednáškám a podcastům i po skončení akce.