Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

VIDEA: Ceny Grand Clio rozdány! Nejvíce jich získal zkažený burger

Celkem čtyři hlavní ocenění získal plesnivějící Whopper od Burger Kingu. Po dvou cenách dostaly kampaně s pravým jménem na kartě od Mastercard a emotivní projekt pro značku Beats By Dr. Dre. Kdo další uspěl?

Přinášíme ty nejúspěšnější kampaně z letošního ročníku soutěže Clio Awards, které během slavnostního virtuálního večera získaly ve středu 28. dubna ocenění Grand Clio. Přehled všech vítězů, včetně zlatých, stříbrných a bronzových ocenění, najdete na webových stránkách soutěže.

The Moldy Whopper

Kampaň s kazícím se burgerem pro Burger King od agentur INGO Stockholm David Miami Publicis patřila k nejoceňovanějším kampaním loňského roku. A sesbírala také nejvíce ocenění Grand Clio. Uspěla v kategoriích Video pro sociální sítě, Venkovní reklama, Tisk a Kreativní efektivita.

Reklama
ČEZ

Projekt, který s pomocí plísně poukazoval na organický a chemicky neupravený původ surovin pro Whopper, už uspěl mimo jiné na soutěžích Epica, Eurobest, One Show, D&AD.

https://youtu.be/oSDC4C3_16Y

True Name

Kampaň pro Mastercard od McCann New York uspěla v kategoriích Integrovaná kampaň a Produktové inovace. Jde o iniciativu společnosti, jejímž cílem je dosáhnout toho, aby si lidé z transgender i nebinárních komunit mohli vybrat jméno, jaké budou mít uvedené na své platební kartě.

You Love Me

Spot pro značku Beats By Dr. Dre od agentury Translation LLC získal Grand Clio v kategoriích Film od 61 sekund do pěti minut a Film podle scénáře. Je oslavou černošské kultury, odolnosti a osobností, které říkají svou pravdu. Oslavou různorodosti kultury se také snaží se inspirovat mladé.

The Uncensored Library

Kampaň pro organizaci Reportéři bez hranic od agentury MediaMonks získala Grand Clio v kategorii Hry. Projekt spočíval ve vybudování online knihovny ve světě populární hry Minecraft, kde by hráči mohli skutečně sdílet knihy. Reportérům bez hranic se tak podařilo obejít i internetovou cenzuru a sdílet též práce novinářů, kteří byli kvůli potlačování svobody slova vypovězeni ze svých zemí, uvězněni nebo dokonce zabiti.

Astronomical

Projekt pro hru Fortnite od studia Epic Games, již vyprodukovala společnost samotná, získala Grand Clio v kategorii Immersive. Šlo o třídenní virtuální turné zpěváka Travise Scotta, jenž v prostředí hry samotné odehrál několik představení pro fanoušky z celého světa a představil touto cestou též svůj nový song. Zúčastnilo se ho téměř 28 milionů hráčů.

Pocky the Gift

V kategorii Obaly získal Grand Clio projekt pro japonskou tradiční čokoládu Pocky Sticks společnosti Ezaki Glico od tokijské pobočky agentury Dentsu. Nový vizuální styl obalů měl podpořit prodeje mezi mladými dospělými a s kampaní na sociálních sítích vytvořit trend, kdy se tyto čokolády budou dávat jako módní dárky.

Project Understood

Kampaň pro neziskovou organizaci Canadian Down Syndrome Society (Kanadská společnost downova syndromu) od agentury FCB získala Grand Clio za Kreativní využití dat. Představuje iniciativu, která má takto hendikepovaným lidem pomoci využívat hlasem ovládané technologie a dosáhnout tak větší nezávislosti.

I Love New York

Krátký film pro magazín Vogue z vydavatelství Condé Nast od agentury Modern Post získal Grand Clio v kategorii Móda a krása. Spot, v němž účinkuje herečka Whoopi Goldberg, herec Jeremy O. Harris či modelka Bella Hadid, je oslavou nezapomenutelné metropole.

https://youtu.be/c-sZgpzxp1c
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu