Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Leaders Talk bude hledat odpovědi na otázky nové reality

V úterý 22. září se uskuteční čtvrté pokračování diskusní platformy Leaders Talk pořádané sekcí Business Transformation Asociace komunikačních agentur.

Zhruba dvouhodinové setkání proběhne v Topičově salonu na pražské Národní třídě. Podobně jako při dřívějších Leaders Talk je na programu úvodní keynote speach, příspěvky odborníků a moderovaná panelová diskuze vybraných pozvaných hostů – leaderů společností.

Tentokrát se například Petr Brich, ředitel divize Clients & Industries v poradenské společnosti Deloitte zaměří na to, jestli je transformace podnikání příležitostí, či podmínkou přežití v éře „nového normálu“. Petra Průšová, šéfka agentury Kantar představí srovnání podnikatelské reality v Česku a zahraničí. Novou realitu z pohledu organizace a transformace banky představí Michal Vytiska, manažer strategického byznysového rozvoje v Komerční bance. Pohled zákazníka a technologií předestře Richard Siebenstich, Chief Commercial Officer u operátora O2, a retail a e-commerce Andrea Lišková, manažerka online marketingu ve společnosti A3 SPORT.

Reklama
ČEZ

Leaders Talk je diskuzní platforma, která se koná třikrát ročně a klade si za cíl pořádat kvalitní otevřenou diskusi a sdílení poznatků a trendů mezi leadery, hybateli firem a oborů. Pořádá ji Business Transformation Club & Awards (BTCA), což je jedna ze sekcí Asociace komunikačních agentur. Sekce byla založena začátkem roku 2019 z iniciativy Michala Nýdrleho, zakladatele skupiny Kindred, jež je od podzimu 2018 součástí skupiny Publicis Groupe. Mezi dalšími zakládajícími členy sekce jsou vedle Kindred také agentury Wunderman a McCann i konzultační firmy Deloitte, KPMG a Adexpres.

Témata, jimž se BTCA věnuje, se primárně zaměřují na marketing a komunikaci, technologie, data a platformy, organizaci a procesy, governance a ekosystém. Pojem business transformation pak BTCA chápe jako technologickou, organizační i procesní proměnu firem za účelem poskytování více digitalizovaných, automatizovaných a personalizovaných produktů a služeb. To je mimochodem i princip, na němž staví další éru svého podnikání například Martin Sorrell, zakladatel a někdejší šéf komunikačního holdingu WPP. Ten po svém odchodu z WPP založil novou skupinu S4 Capital, která je postavená právě na plně digitálním fungování a na rozdíl od tradičních komunikačních holdingů roste i během aktuální krize.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)