Po koronakrizi otevřelo více restaurací, než se čekalo. Stále ale mají nižší tržby a chodí méně lidí. S nedostatkem hostů jim pomáhají i nápojáři. Poskytují vybavení zdarma, finanční i marketingovou podporu, třeba prostřednictvím svých kampaní.
Mattoni 1873
Agentura: Ritual, Etnetera Motion
Mediamix: BTL, Digitál
Nasazení: léto 2020
Značky Pepsi a Schweppes spadající pod skupinu Mattoni 1873 podpoří restaurace projektem Oživ svůj podnik. Jeho součástí jsou foodtrucky Pepsi či bary Schweppes, ale také program bezplatných online kampaní.
Pilsner Urquell
Agentura: Triad
Mediamix: TV, Print, Digital
Nasazení: 25. 5. – 7. 6.
S plným startem restaurací a hospod rozjel Plzeňský Prazdroj čtrnáctidenní kampaň, v níž lákal hosty do hospod na první pivo zdarma. Firma jich lidem na sůj účet načepovala milion.
Kofola
Agentura: WMC/GREY
Mediamix: TV, online, print, rádio, OOH, kino, event, direct, instore
Nasazení: 1. 6. – 31. 8.
Kampaň Kofoly „Už to tady zase voní po bylinkách“ provází nová verze spotu s „dvanácterákem“, ale i mapa podniků, možnost zdarma posílat pohledy či speciální weby.
Staropramen
Není to nádhera, umět si počkat na to svoje, ptá se Hynek Čermák v kampani Staropramenu, která běží ode dne úplného otevření restaurací. Pivovar pak láká lidi k nákupu i soutěžemi k cestování po ČR.
Agentura: Yinachi
Mediamix: TV, digitál, OOH
Nasazení: 25. 5. – 31.8.
Coca-Cola HBC
Agentura: Dago
Mediamix: POS
Nasazení: 2020
Ve spolupráci s agenturou Dago připravila Coca-Cola HBC pro provozovatele
hospod a restaurací ke znovuotevření uvítací balíčky, jejichž součástí jsou i různé prvky výbavy zdarma.
Svijany
Agentura: Taste
Mediamix: Online, print
Nasazení: 15. 5. – cca 1. 7.
Na oslavu otevření hospod připravil Pivovar Svijany už sedmnácté speciální
pivo Sváteční ležák. Jeho uvedení do vybraných provozů doplnil i kampaní vytvořenou ve spolupráci s agenturou Taste.