Reklama
Megaboard

Publicis Groupe se nově stará o média XXXLutz a Möbelix

Rakouský prodejce nábytku XXXLutz si ve výběrovém řízení na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina bude v roce 2024 zajišťovat plánování a nákup médií pro jeho obchodní řetězce XXXLutz a Möbelix na českém a slovenském trhu. Na pozici mediální agentury střídá Publicis Groupe agenturu OMD.

V uplynulém roce 2023 uspěla skupina Publicis Groupe celkově v 60 % mediálních tendrů, ve kterých získala 23 nových klientů s mediálními investicemi v souhrnné výši téměř 0,5 miliardy Kč. Dalších 6 klientů loni skupina obhájila. Mezi nové klienty patří vedle zmíněné společnosti XXXLutz také například Swisslife, Doosan Bobcat, Foodora, Pfizer, Lancome, Miele, Moet Hennessy, Portu, Veolia nebo Pluxee (dříve Sodexo). V globálních tendrech Publicis naopak v minulém roce ztratil Nestlé a E.ON.

„Mám velkou radost, že se nám loni povedlo prodloužit spolupráci s většinou našich stávajících klientů. Potvrzuje to, že budování dlouhodobých vztahů s přesahem do dalších marketingových disciplín i mimo klasický mediální servis dává klientům smysl. Zároveň jsem hrdý na celý náš tým, protože jsme v roce 2023 dokázali vyhrát nejvíc nových zakázek v naší historii a zahájili spolupráci s řadou významných značek v nových vertikálách. Jedním z takových klientů je i XXXLutz s velmi silnou pozicí na trhu. Těšíme se na společný růst v nadcházejících letech,“ říká David Krňák, Chief Media Officer, Publicis Groupe.

„Publicis Groupe jsme si vybrali na základě mediální strategie prezentované v rámci výběrového řízení a také nabídnutých konkurenceschopných cenových podmínek,“ uvádějí Blanka Smolíková, marketingová ředitelka značky XXXLutz a Marek Šulc, marketingový ředitel značky Möbelix. Jak dodávají, očekávají od agentury aktivní přístup při budování brandu XXXLutz a Möbelix, podpoře stávajících obchodních domů i při expanzi plánované v letošním roce.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále