T-Mobile hledá digitální agenturu na výkonnostní marketing

Operátor vypsal výběrové řízení na agenturu na výkonnostní online marketing s důrazem na vyhledávání, obsahové sítě a další relevantní formáty.

Společnost T-Mobile vyhlásila 31. července výběrové řízení na digitální agenturu, která zajistí služby v oblasti výkonnostního marketingu. Tendr by měl být vyhodnocen do konce října tohoto roku s předpokládaným začátkem spolupráce od 1. ledna 2024.

V prvním kole T-Mobile osloví vybrané digitální agentury, které poskytnou své reference, a to včetně stávající agentury Marketup, s níž operátor spolupracuje od roku 2018. Výběrové řízení opět proběhne dle metodiky Férového tendru.

Budoucí spolupráce by měla zahrnovat výkonnostní online marketing s důrazem na vyhledávání, obsahové sítě a další relevantní formáty. Předmětem spolupráce nebude inzerce na sociálních sítích. Vítěze tendru operátor oznámí na podzim 2023, odevzdané projekty bude hodnotit tým eSales a Oddělení nákupu ve společnosti T-Mobile.

Vedle toho už T-Mobile ve výběrovém řízení hledá agenturu na zajištění služeb v oblasti digitální komunikace. Tam přizval i stávající agenturu Proboston Creative. Tendr běží od června, ukončen by měl být v říjnu tohoto roku a předpokládaný začátek spolupráce s vítěznou agenturou je 1. ledna 2024.

T-Mobile se také v roce 2021 po dekádě spolupráce rozhodl vypsat výběrové řízení na kreativní agenturu. V tendru nakonec dlouholeté spolupracovníky ze Saatchi & Saatchi nahradil na míru sestavený agenturní tým Ticino ze skupiny WPP. Vítěz byl rovněž znám na podzim a spolupráce se rozjela od roku 2022. V mezičase se zajištěním komunikace pomáhala agentura Proboston.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia