Operátor vypsal výběrové řízení na agenturu na výkonnostní online marketing s důrazem na vyhledávání, obsahové sítě a další relevantní formáty.
Společnost T-Mobile vyhlásila 31. července výběrové řízení na digitální agenturu, která zajistí služby v oblasti výkonnostního marketingu. Tendr by měl být vyhodnocen do konce října tohoto roku s předpokládaným začátkem spolupráce od 1. ledna 2024.
V prvním kole T-Mobile osloví vybrané digitální agentury, které poskytnou své reference, a to včetně stávající agentury Marketup, s níž operátor spolupracuje od roku 2018. Výběrové řízení opět proběhne dle metodiky Férového tendru.
Budoucí spolupráce by měla zahrnovat výkonnostní online marketing s důrazem na vyhledávání, obsahové sítě a další relevantní formáty. Předmětem spolupráce nebude inzerce na sociálních sítích. Vítěze tendru operátor oznámí na podzim 2023, odevzdané projekty bude hodnotit tým eSales a Oddělení nákupu ve společnosti T-Mobile.
Vedle toho už T-Mobile ve výběrovém řízení hledá agenturu na zajištění služeb v oblasti digitální komunikace. Tam přizval i stávající agenturu Proboston Creative. Tendr běží od června, ukončen by měl být v říjnu tohoto roku a předpokládaný začátek spolupráce s vítěznou agenturou je 1. ledna 2024.
T-Mobile se také v roce 2021 po dekádě spolupráce rozhodl vypsat výběrové řízení na kreativní agenturu. V tendru nakonec dlouholeté spolupracovníky ze Saatchi & Saatchi nahradil na míru sestavený agenturní tým Ticino ze skupiny WPP. Vítěz byl rovněž znám na podzim a spolupráce se rozjela od roku 2022. V mezičase se zajištěním komunikace pomáhala agentura Proboston.