Na Euro s Penny. Fotbalová reprezentace má po čtyřech letech generálního partnera

Co naznačily reklamní bannery během přípravných zápasů české fotbalové reprezentace, to krátce před startem mistrovství Evropy stvrdily podpisy pod smlouvou. Řetězec Penny ze skupiny Rewe se nově stal generálním partnerem mužského i ženského národního týmu.

Penny s českým fotbalem dosud spolupracovalo na mládežnické, regionální a gamingové úrovni. Rozšířené partnerství, které bylo uzavřeno na dva roky s opcí, znamená, že mužská reprezentace konečně získala po čtyřech letech od odchodu mobilního operátora T-Mobile generálního sponzora. Podle informací iSport.cz má dát maloobchodní řetězec do fotbalu 30 milionů ročně.

„Penny do českého fotbalu vstoupilo poměrně nedávno a s partnerstvím na nižších úrovních projevilo spokojenost. Po pozitivních jednáních došlo k zásadnímu posunu na nejvyšší úroveň,“ uvedl Petr Fousek, předseda Fotbalové asociace ČR a představenstva společnosti STES, která spravuje obchodní a marketingová práva reprezentace. „Český fotbal neměl generálního partnera čtyři roky, poslední partnerství skončilo v období našich předchůdců. Přivést generálního partnera bylo strategickým cílem současného vedení a zejména v úvodu našeho mandátu jsme se museli potýkat s dědictvím reputačního rizika. Nové partnerství je nejen potvrzením bonity českého fotbalu, ale i správnosti nastolené cesty k obnově důvěry,“ dodal.

Podpora sportu a pohybových aktivit je podle generálního ředitele Penny Floriana Naegeleho jednou ze strategických priorit řetězce. „Pod hlavičkou projektu Hýbeme se hezky česky spolupracujeme s největší tělovýchovnou organizací Česká obec sokolská nebo běžeckým seriálem Běhej lesy. Nové partnerství s českou fotbalovou reprezentací navazuje na dosavadní spolupráci s Fotbalovou asociací ČR,“ zmínil a dodal: „Češi dali fotbalovému světu českou uličku a všude znají proslulý dloubáček. Věřím, že i letos budou fotbalisté bavit všechny Čechy u televizí, rozhlasových přijímačů, ve fanzonách nebo přímo na stadionech v Německu. My se všemi kolegy v Penny jim budeme společně držet palce.“

Jak ještě k rozšíření spolupráce doplnil Martin Rak, výkonný ředitel STES, spojení reprezentace s Penny bylo logickým krokem, ze kterého mohou těžit obě strany. „Navíc jsme si spolupráci úspěšně vyzkoušeli na menších projektech,“ zmínil.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)