Rusové na OH vadí i značce Pilsner Urquell, stahuje veškerou komunikaci k olympiádě

Druhý z portfolia partnerů Českého olympijského výboru (ČOV) aktivně vystoupil proti účasti ruských a běloruských sportovců v Paříži. Pilsner Urquell stahuje veškerou komunikaci týkající se letních olympijských her 2024.

Zatímco společnost CPI Property Group na začátku minulého týdne oznámila, že kvůli krokům Mezinárodního olympijského výboru ukončuje celou spolupráci s ČOV, pivní brand, který je partnerem olympioniků již od roku 2002, úplně mosty nepálí. Jelikož za současných podmínek nechce být spojován s olympiádou v Paříži, nebude nijak směrem k ní komunikovat a finance vyčleněné na původně zamýšlené kampaně pošle nad rámec svého smluvního plnění českým sportovcům.

„Pilsner Urquell se po dohodě s Českým olympijským výborem rozhodl stáhnout veškerou komunikaci, která se vztahuje k letní olympiádě v Paříži. Stejně tak nechystá vlastní kampaň u příležitosti her, jako tomu bylo v minulosti,“ řekl ČTK Zdeněk Kovář, mluvčí pivovaru spadajícího do japonské skupiny Asahi.

Pilsner Urquell už minulý týden po nečekaném kroku CPI Property Group oznámil, že na rozhodnutí Mezinárodního olympijského výboru bude reagovat, protože s účastí ruských a běloruských sportovců na olympijských hrách dlouhodobě nesouhlasí, protože se neslučuje s hodnotami pivovaru.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk