Reklama
Megaboard

S Betanem na límci: hokejová reprezentace má nového partnera

Představení nových dresů české hokejové reprezentace odhalilo i jejího nového partnera. Stala se jím společnost Kaizen Gaming, provozovatel značky Betano. Po hokejových Pardubicích a Kometě Brno a fotbalové Spartě a Viktorii Plzeň má tak Betano „na triku“ další přední sportovní brand.

Provozovatel online sportovních sázek a her se spojuje s hokejovým nároďákem v sezoně, která vyvrcholí mistrovstvím světa v Praze a Ostravě. „Pro naši společnost je velkou ctí stát se partnerem českého národního týmu. Ve společnosti Kaizen Gaming se zavazujeme podporovat sport všemi možnými způsoby, a proto jsme rádi, že můžeme stát po boku národního týmu během jeho cesty na domácí mistrovství světa,“ uvedl na startu spolupráce Julio Inglesias Hernando, člen představenstva Kaizen Gaming, kterého doplnil Jan Černý, generální sekretář Českého hokeje: „Jsme pyšní na to, že naše partnerské portfolio doplňuje právě společnost Betano. Její zástupci přináší nejen další finanční posílení Českého hokeje, ale také neocenitelné mezinárodní zkušenosti na poli sportovního marketingu. Chceme s našimi partnery ve vzájemné synergii posouvat Český hokej dále a pevně věřím, že národní tým dostává v tomto smyslu příchodem společnosti Betano silný impuls.“

Betano je na poli českého marketingu velmi aktivním hráčem. Pražskou Spartu a plzeňskou Viktorii na pomyslném fotbalovém hřišti či Dynamo Pardubice s Kometou Brno v hokejovém světě spojují právě významná obchodní partnerství s Betanem. Reprezentační tým v národním sportu tak byl logickou volbou. „Partnerstvím s národním týmem jsme posílili vstup naší společnosti do českého hokeje. Plně si uvědomujeme význam hokejové reprezentace pro české fanoušky a věřím, že jim společně s týmem přineseme spoustu zajímavých akcí a také úspěchů,“ doplnil informace Roman Maco, country manager společnosti Betano pro Českou republiku. 

Nová spolupráce se promítne také do aktivit pro fanoušky, které budou vrcholit během květnového mistrovského šampionátu v Praze a Ostravě. „Máme připraveno množství aktivací a zajímavostí pro fanoušky národního týmu, které budeme našim příznivcům postupně odhalovat na sociálních sítích i dalších komunikačních kanálech. Nebudeme se soustřeďovat jen a pouze na zápasové vrcholy, zajímavý a atraktivní obsah chceme fanouškům servírovat během celé hokejové sezony. Jsme na startu cesty, která nás již nyní hodně baví,“ zakončil informace Ondřej Šnaidauf, obchodní a marketingový ředitel Českého svazu ledního hokeje, podle kterého probíhají jednání s jedním až dvěma dalšími potenciálními partnery svazu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále