Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

TCL se stala Premium partnerem české fotbalové reprezentace

Společnost TCL, výrobce spotřební elektroniky, podepsala smlouvu s Fotbalovou asociací České republiky a stala se s účinností od 1. 1. 2020 Premium partnerem české fotbalové reprezentace.

TCL se bude také podílet na speciální fanzóně Eura 2020. Společnost spolupracuje i s Českou televizí v rámci projektu Gól týdne, měsíce a roku.

Za účasti předsedy FAČR Martina Malíka, manažera české fotbalové reprezentace Libora Sionka, asistenta trenéra Jiřího ChytréhoAlexe Krále, bývalého hráče Slavie Praha, nyní hájícího barvy ruského Spartaku Moskva, byl v pátek představen nový Premium partner, který bude součástí národního týmu minimálně další dva roky. Bude jím společnost TCL.

Reklama
ČEZ

TCL v minulosti podporovala fotbalový turnaj Copa Amerika 2019 a spolupracovala s brazilským fotbalovým týmem. Do povědomí českých sportovních fanoušků se značka zapsala jako sponzor minulého mistrovství světa v basketbale.

Jednou z hlavních sportovních událostí letošního roku bude Euro 2020 a český fotbalový tým se na mistrovství kvalifikoval z druhého místa ve skupině. „Osobně jsme navštívili domácí utkání s Anglií a byli jsme nadšení, v jaké euforii český tým hrál. Zaujali nás hráči jako Vaclík nebo Král a hned po zápase jsme oslovili fotbalovou asociaci s nabídkou stát se Premium partnerem národního týmu,“ říká Hyundong Kim, Head of Marketing TCL pro střední a východní Evropu.

„Jsme moc rádi, že v portfoliu partnerů české reprezentace můžeme přivítat právě TCL. Těší mě, že s národním týmem chce spojit jméno tak velká společnost, která patří k předním světovým výrobcům elektroniky. Věřím, že půjde o úspěšné a oboustranně prospěšné spojení,“ doplňuje Martin Malík, předseda Fotbalové asociace ČR.

Další novinkou je představení lokálního ambasadora značky, Pavla Horvátha. „Pavel Horváth je velká osobnost, respektovaná fanoušky i odbornou veřejností. Těší nás, že se rozhodl spojit své jméno právě s námi,“ řekl Runzhe Xia, Sales Director pro střední a východní Evropu.

„Jsem rád, že i po konci aktivní kariéry jsem mohl zůstat u fotbalu, protože je to vlastně celý můj život a mám tak pořád možnost se živit tím, co mě baví. Tohle byla příležitost, jak se alespoň trochu stát opět součástí národního týmu, a proto chci poděkovat TCL, že mi tuto příležitost dali. Zároveň děkuji i Plzni, kde momentálně trénuji, že s tím neměla žádný problém,“ uvedl Horváth.

TCL se navíc bude podílet na speciální fanzóně, která vznikne během Eura 2020. Její konkrétní podoba se v tuto chvíli řeší a už brzy ji FAČR a TCL představí fanouškům.

Další spojení TCL se sportovním světem v Česku představuje spolupráce s Českou televizí, konkrétně v rámci projektu Gól týdne, měsíce a roku. Jedná se o tradiční diváckou anketu s více než 20letou historií. „Je nám ctí, že se od poloviny února staneme generálním partnerem ankety Gól týdne, měsíce a roku. Nádherné branky jsou kořením fotbalu, a proto jsme rádi, že je divákům budeme moci doručit pod naší značkou,“ uvedl Runzhe Xia.

Novinkou je také odhalení projektu s názvem 732×244, které představil český reprezentační brankář Tomáš Vaclík. „Jedná se o můj autorský projekt, který jsem se rozhodl založit zhruba před rokem. Spočívá v tom, že lidé fotí branky z celého světa a pak je nahrávají na mé webové stránky. Rozměry fotbalové branky jsou všude stejné, ale každá je vlastně úplně jiná. Hodně vypovídá o okolním prostředí, kultuře, o přístupu k fotbalu v daném místě. Sám také aktivně přispívám a tuším, že je tam už okolo 100 branek. Zahlédl jsem tam dokonce branku z Iráku nebo souostroví v Severním ledovém oceánu,“ popisuje nadšeně Vaclík. „Společnost TCL mě sama oslovila s tím, že se jim myšlenka projektu líbí a chtějí mi ho pomoci rozšířit do celého světa. Za to jsem opravdu moc rád,“ zakončil své povídání Vaclík.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)