Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pilsner Urquell to rozbalil na Chodově

Svetry, ponožky či pivo zabalené do prémiového hávu. Pilsner Urquell předefinoval vánočním pop­‑up storem slovní spojení „pivní stánek“.

Úspěch skromnějšího stánku, který se v minulých letech před Vánocemi objevoval v plzeňském obchodním centru, přivedl značku na ideu tento koncept povznést a realizovat ho opravdu velkoryse. Vznikl tak pop­‑up store, který zaujme designem, kvalitou provedení i sortimentem.

Plzeňský Prazdroj ho umístil do tří obchodních center — pražského Westfield Chodov, plzeňské Olympie a bratislavského centra Nivy — a nabízí v něm svůj svátečně laděný merchandising. „Vánoce a Pilsner Urquell patří k sobě, proto jsme chtěli během adventu nabídnout spotřebitelům pivo v dárkovém balení i další dárky také jinde než jen v našem pivovaru nebo v našem e­‑shopu,“ vysvětluje Kristýna Tereková, marketingová manažerka značky Pilsner Urquell.

Reklama
ČEZ

O návrh a provedení vánočního pop­‑up obchodu se postarala agentura BTL partner a media, která pro brandy patřící pod Plzeňský Prazdroj realizovala projekty již v minulosti. „Cílem bylo, aby design stánku obsahoval atributy značky, ať už jde o barevnost nebo o symboly jako je Jubilejní brána, půllitr či logo. Materiály, kterým vévodí dřevo, jsme volili tak, aby odrážely prémiovost značky a celkově byl stánek pro návštěvníky atraktivní,“ popisuje Kristýna Tereková, jak znělo zadání.

Aby stánky nesloužily zákazníkům jen jeden měsíc v roce, bylo také dbáno na jejich variabilitu. „Lze z nich odstranit vánoční prvky a používat je i při jiných příležitostech. Dokonce je možné spojit dva stánky a vytvořit z nich jeden velký,“ zdůrazňuje marketingová manažerka brandu Pilsner Urquell. Značka tak již nyní počítá, že je v příštím roce využije na festivalech a dalších akcích. Objevit by se měly na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech, slovenském hudebním festivalu Grape nebo na Pilsner Fest v plzeňském pivovaru.

Ač pípu v tomto „pivním stánku“ nenajdete, u zákazníků se prý těší oblibě. „Reakce lidí na samotný stánek i na naše produkty jsou velmi pozitivní, a to ve všech třech městech. Mezi nejprodávanější patří vánoční litrová lahev Pilsner Urquell v dárkovém balení, vánoční ponožky, zimní čepice nebo nový zimní svetr,“ vypočítává Kristýna Tereková.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)