Liftago pokračuje v komunikaci bezpečnosti a startuje spolupráci s Čestmírem Strakatým

Na začátku listopadu Liftago odstartovalo exkluzivní spolupráci s uznávaným tvůrcem podcastů Čestmírem Strakatým. Zároveň pokračuje v komunikaci své hlavní propozice – bezpečnosti. Brandovou linku „Neboj, jedu Liftagem“, se kterou Liftago začalo letos na jaře, propojuje značka s jedinečnou tvorbou a hodnotami Strakatého.

Čestmír Strakatý & Liftago

Liftago začátkem listopadu spustilo spolupráci s Čestmírem Strakatým. Česká přepravní aplikace bude zmiňována jako partner rozhovorů na YouTube a všech podcastových platformách. Liftago navíc nabízí hostům zdarma dopravu do nahrávacího studia a zpět. V rámci spolupráce probíhá také komunikace na sociálních sítích včetně Instagramu Čestmíra Strakatého.

„Jsme česká značka, které není jedno dění v naší společnosti, proto jsme se rozhodli podpořit tvorbu Čestmíra Strakatého. Vážíme si jeho práce, kterou vnímáme jako hledání pravdy a přispívání k pozitivní změně. Tyto hodnoty s námi rezonují a věříme, že nás spojuje i důraz na vysokou kvalitu. Čestmír je dlouhodobý zákazník Liftaga, službu velmi dobře zná a díky tomu je naše spojení autentické. Spolupráce je exkluzivní, jelikož se značkami Čestmír spolupracuje minimálně. Liftago bude teprve druhou značkou v rozhovorech a vůbec první komerční spoluprací na jeho Instagramu,“ popisuje za Liftago Kateřina Černická.

Neboj, jedu Liftagem

Liftago pokračuje v brandové lince „Neboj, jedu Liftagem“, kterou úspěšně spustilo letos na jaře.

„Tohle je přesně důvod, proč jezdím Liftagem. Tak by se dala v jedné větě shrnout zpětná vazba na brandovou linku, kterou v posledních měsících od zákazníků slyšíme. Máme radost, že zaměření Liftaga na bezpečnost a spolehlivost s cílovou skupinou rezonuje a budeme v této strategii nadále pokračovat,“ doplňuje Černická.

Podzimní vlna kampaně probíhá jak online (sociální sítě, obsahové sítě), tak offline (OOH, rádio) v Praze, Brně a Ostravě. Pokračuje také spolupráce s influencery.

Do kampaně Neboj, jedu s Liftagem se na podzim zapojí i další influenceři

Kromě Čestmíra patří mezi další zapojené tváře TMBK, Olga Plojhar, nebo Kristýna Kohoutová. Většinou jde o dlouhodobě spolupracující tvůrce, se kterými Liftago sdílí stejné hodnoty nebo styl humoru, kterým Liftago v roce 2022 vešlo do povědomí.

Vizitka kampaně
Značka: Liftago
CMO: Lukáš Musil
Senior Marketing Manager: Jiří Viktora
Marketing Specialist (Influencers & Cooperations): Kateřina Černická
Junior Marketing Manager: Jan Hadrava
Produkce vizuálů a spotů: Liftago, Dora Pružincová, Nice.film
Režie vizuálů a spotů: Jakub Forman
Graphic Designer: Filip Starý
Foto Čestmíra Strakatého: Honza Zima

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)