Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zlatan Ibrahimović je novým globálním brand ambasadorem XTB

© XTB

Společnost XTB, globální fintech nabízející online platformu pro investování a mobilní aplikaci, oznámila nového globálního ambasadora značky – bude jím fotbalová ikona Zlatan Ibrahimović.

Legendární hráč se představí v dosud největší marketingové kampani XTB propagující širokou škálu investičních řešení na 14 trzích po celém světě včetně Česka.

Zlatana Imbrahimoviće není třeba představovat. Je obecně považován za jednoho z nejlepších fotbalových útočníků světa, známého a respektovaného pro svou jedinečnou techniku a akrobatické voleje. Za touto strhující osobností se skrývá jeden z nejlepších hráčů všech dob – fotbalová ikona, která vstřelila víc než 570 gólů a získala 14 mistrovských titulů ve čtyřech zemích. Jeho profily na sociálních sítích v současnosti sleduje více než 120 milionů lidí z celého světa.

Reklama
Abovalve

„Úspěch ve sportu i v investování závisí na sebedůvěře, disciplíně a nezlomném odhodlání, proto jsem se rozhodl spojit se s týmem XTB,“ řekl legendární Ibra.

Spolupráce se Zlatanem Ibrahimovićem je přirozeným rozšířením marketingové strategie XTB, která propojuje svět profesionálních sportovců s oblastí investování a financí.

„Zlatanovo charisma, disciplína a energie se dokonale shodují s podstatou XTB a já jsem nesmírně nadšený, že je naším globálním brand ambasadorem,“ řekl Omar Arnout, generální ředitel XTB. „Zlatan se stal jedním z nejlepších fotbalových hráčů na světě díky tvrdé práci a oddanosti, což je podobná cesta, jakou jsme si v posledních dvaceti letech prošli my. Z tohoto partnerství jsme opravdu nadšení a jsme si jisti, že nám pomůže pozvednout značku na zcela jinou úroveň,“ dodal Arnout.

Nový brand ambasador bude debutovat v dosud největší marketingové kampani společnosti, která propaguje širokou škálu investičních produktů nabízených na online platformě a v mobilní aplikaci XTB. Kampaň představí nový positioning „Kde vaše peníze pracují“, který má odlišit nabídku XTB od konkurence a ukázat zaměření společnosti na jednotlivce hledající způsob, jak své peníze efektivně využít, ať už aktivně, nebo pasivně.

„Multikanálová kampaň se Zlatanem Ibrahimovićem bude v Česku spuštěna v televizním vysílání, outdoorových reklamách, online prostoru a v menší míře i v tištěných médiích a rozhlase. Kromě ČR současně poběží na 13 dalších trzích po celém světě skrze obdobné kanály včetně VOD platforem a televizního vysílání v Polsku, na Slovensku, v Rumunsku a Portugalsku,“ dodal Michael Kopta, marketingový ředitel XTB pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)