Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vítěz MasterChef Česko 2023 novým ambasadorem značky Beko

© Beko

Jan Albrecht, vítěz prestižní kulinářské soutěže MasterChef Česko 2023, se od poloviny roku stává novou tváří značky Beko.

Vášeň pro gastronomii a inovativní a udržitelný přístup k vaření Jana Albrechta se promítnou do rozsáhlé marketingové kampaně, která zahrnuje POS materiály, digitální kampaně, public relations a aktivity na sociálních sítích. Spolupráce odstartovala natáčením receptů v showroomu Beko, kde Jan Albrecht využíval nejnovější spotřebiče a technologie značky.

„Díky svému úspěchu a zkušenostem z MasterChef Česko přináší Albrecht do světa vaření svěží přístup, který je v souladu s hodnotami značky Beko. Značka jako přední výrobce domácích spotřebičů klade důraz na úsporu, kvalitu, inovace a praktická řešení, která usnadňují každodenní život v domácnostech po celém světě,“ píše se v oznámení společnosti.

Reklama
ČEZ

„Jan Albrecht je pro naši značku ideální volbou. Jeho kreativní přístup k vaření a schopnost inspirovat široké spektrum lidí na českém i slovenském trhu jdou ruku v ruce s naší vizí. Věříme, že s Honzou oslovíme nejen kulinářské nadšence, ale i všechny, kteří chtějí z vaření udělat příjemný a bezstarostný zážitek,“ uvedl Jan Krejčíř, marketingový ředitel značky Beko.

Kreativní koncept kampaní, jejichž tváří je Jan Albrecht, vytvořila společnost Beko ve spolupráci s agenturou Surikata PR, která zajistila také produkci veškerých materiálů pro všechny typy kampaní. Tato spolupráce představuje další krok v rozvoji značky na českém a slovenském trhu, s cílem oslovit co nejširší spektrum zákazníků a nadále posilovat svou pozici jako jednoho z předních dodavatelů domácích spotřebičů.

„Spolupráce se značkou Beko mě velmi těší a baví. Jejich spotřebiče jsou především úsporné, jejich design zapadne do každé kuchyně a dají se i skvěle kombinovat. Překvapilo mě, jak moc dokážou spotřebiče myslet za nás a kolik nám ušetří času. Věřím, že společně přineseme do českých domácností inspiraci a nové zážitky z vaření,“ uzavřel Jan Albrecht.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)