Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

National Geographic má nový web

Česká mutace magazínu National Geographic má novou grafickou i obsahovou podobu webu NationalGeographic.cz. Šéfredaktorem webu je Tomáš Tureček.

Mediální skupina Vltava Labe Media (dále jen „VLM“) spustila v polovině srpna nový web NationalGeographic.cz, webovou podobu české mutace oblíbeného tištěného magazínu o vědě, technice, zajímavostech a cestování National Geographic.

 

Nový web přináší uživatelům a fanouškům značky nový vzhled, více rubrik, obsahově navázaných na mateřskou redakci ve Spojených státech, ale také více originálních příspěvků tuzemské redakce a jejích odborných spolupracovníků, stejně tak velký podíl originálního videoobsahu. Aktuálně byl zveřejněn i první díl videopodcastu o České egyptologii. 

Reklama
ČEZ

Tuzemskou redakci tvoří stávající redakce časopisu National Geographic pod vedením šéfredaktora Tomáše Turečka. Hlavním webeditorem webu je nově dosavadní zástupce šéfredaktora Pavel Stöckl. Na jeho místo nastupuje dlouholetá editorka časopisu Alexandra Karpenková Petříková. 

„Brand National Geographic je pro čtenáře zárukou kvality, kterou budeme držet jak v printové, tak online verzi. Nadále budeme sázet na originální – zahraniční i lokální – obsah, který bude mít díky nové podobě webu větší možnosti pro oslovení čtenářů i klientů. Zároveň ve webu spatřujeme potenciál jak pro rozvoj obsahu samotného, tak také pro rozvoj nových inzertních a marketingových projektů,“ říka ke spuštění webu Tomáš Tureček. 

Web NationalGeographic.cz cílí na muže a ženy ve věku 25-99 let s vysokoškolským vzděláním, s vyšším příjmem, kteří rádi cestují a poznávají nová místa a kultury. Zajímají se o novinky ze světa vědy a techniky a dbají na své celoživotní vzdělání. Web nabízí klientům možnost podpory jejich produktů a novinek formou native formátů, fotogalerií či videoreportáží. To vše v kombinaci s tištěným titulem, který dlouhodobě čte téměř 1 milion čtenářů. V rámci inzertní spolupráce lze také využití crossmediálního balíčku ve více mediatypech v rámci portfolia mediální skupiny VLM. 

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)