Jste blázni, ale jdeme do toho. Jak se šest značek upsalo Mikýřově prázdné O2 areně

Díky jejich zapojení bylo předem jasné, že pronájem prázdné O2 areny na rozhovor vítěze Survivora Martina „Mikýře“ Mikysky s Ondřejem Novotným neskončí finančně totálním fiaskem. Proč šest brandů do akce s nejistým výsledkem šlo a jak ji hodnotí, popisuje text Mikýřova úžasná pouť k 29 tisícům předplatitelů, který vyšel v MAM 27-28/2024.

Pouhé čtyři dny před natáčením je oslovili Vilem Franěk s Janem Cónem z týmu MÚPI s velmi specifickou nabídkou. „Dali jsme dohromady pětistránkový návrh a řekli jim: nemůžeme vám nic prozradit, ale rezervujeme O2 arenu. Budete tam mít nějakou vizibilitu, jednu aktivaci a Martinovy sítě,“ vzpomíná Franěk. První reakce začaly chodit během několika minut.

„Ta moje byla jednoduchá: kde to máme podepsat a co od nás potřebujete,“ vzpomíná David Braný, marketingový manažer značky Proud patřící pod Plzeňský Prazdroj. „My napsali: bereme! Jsou nabídky, které se neodmítají,“ říká Štěpán Zub, CMO Mixit. Coca-Cola monitorovala influencera s nevšední tvorbou a smyslem pro humor delší dobu, ale právě jeho účast v reality show Survivor a obsah, jenž ji doprovodil, ji přesvědčila. „Když přišla nabídka na prázdnou O2 arenu, naše reakce byla, že je to bláznovství, do kterého chceme stoprocentně jít s nimi a odstartovat tak dlouhodobou spolupráci,“ uvádí Dominika Matějková, „experiential & influencer“ manažerka společnosti Coca-Cola ČR.

Odvážný projekt oslovil i Foodoru, Českou spořitelnu a investiční platformu XTB, jejíž šéf marketingu Michael Kopta nicméně přiznal existenci menších pochyb. „Nebyly spojené s tvorbou MÚPI, nebo strachem o dosah. Hodně jsme se ptali na detaily naší integrace do videa a na celkovou realizaci či plán publikace,“ vysvětluje.

O tom, jak vznikaly jednotlivé aktivace značek, jak brandy partnerství hodnotí i jak si chce Mikýřova úžasná cesta internetem udržet co největší část z 26 tisíc nových předplatitelů, které rozhovorem nabrala, čtěte zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk