Reklama
Megaboard

Jste blázni, ale jdeme do toho. Jak se šest značek upsalo Mikýřově prázdné O2 areně

Díky jejich zapojení bylo předem jasné, že pronájem prázdné O2 areny na rozhovor vítěze Survivora Martina „Mikýře“ Mikysky s Ondřejem Novotným neskončí finančně totálním fiaskem. Proč šest brandů do akce s nejistým výsledkem šlo a jak ji hodnotí, popisuje text Mikýřova úžasná pouť k 29 tisícům předplatitelů, který vyšel v MAM 27-28/2024.

Pouhé čtyři dny před natáčením je oslovili Vilem Franěk s Janem Cónem z týmu MÚPI s velmi specifickou nabídkou. „Dali jsme dohromady pětistránkový návrh a řekli jim: nemůžeme vám nic prozradit, ale rezervujeme O2 arenu. Budete tam mít nějakou vizibilitu, jednu aktivaci a Martinovy sítě,“ vzpomíná Franěk. První reakce začaly chodit během několika minut.

„Ta moje byla jednoduchá: kde to máme podepsat a co od nás potřebujete,“ vzpomíná David Braný, marketingový manažer značky Proud patřící pod Plzeňský Prazdroj. „My napsali: bereme! Jsou nabídky, které se neodmítají,“ říká Štěpán Zub, CMO Mixit. Coca-Cola monitorovala influencera s nevšední tvorbou a smyslem pro humor delší dobu, ale právě jeho účast v reality show Survivor a obsah, jenž ji doprovodil, ji přesvědčila. „Když přišla nabídka na prázdnou O2 arenu, naše reakce byla, že je to bláznovství, do kterého chceme stoprocentně jít s nimi a odstartovat tak dlouhodobou spolupráci,“ uvádí Dominika Matějková, „experiential & influencer“ manažerka společnosti Coca-Cola ČR.

Odvážný projekt oslovil i Foodoru, Českou spořitelnu a investiční platformu XTB, jejíž šéf marketingu Michael Kopta nicméně přiznal existenci menších pochyb. „Nebyly spojené s tvorbou MÚPI, nebo strachem o dosah. Hodně jsme se ptali na detaily naší integrace do videa a na celkovou realizaci či plán publikace,“ vysvětluje.

O tom, jak vznikaly jednotlivé aktivace značek, jak brandy partnerství hodnotí i jak si chce Mikýřova úžasná cesta internetem udržet co největší část z 26 tisíc nových předplatitelů, které rozhovorem nabrala, čtěte zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále