Díky jejich zapojení bylo předem jasné, že pronájem prázdné O2 areny na rozhovor vítěze Survivora Martina „Mikýře“ Mikysky s Ondřejem Novotným neskončí finančně totálním fiaskem. Proč šest brandů do akce s nejistým výsledkem šlo a jak ji hodnotí, popisuje text Mikýřova úžasná pouť k 29 tisícům předplatitelů, který vyšel v MAM 27-28/2024.
Pouhé čtyři dny před natáčením je oslovili Vilem Franěk s Janem Cónem z týmu MÚPI s velmi specifickou nabídkou. „Dali jsme dohromady pětistránkový návrh a řekli jim: nemůžeme vám nic prozradit, ale rezervujeme O2 arenu. Budete tam mít nějakou vizibilitu, jednu aktivaci a Martinovy sítě,“ vzpomíná Franěk. První reakce začaly chodit během několika minut.
„Ta moje byla jednoduchá: kde to máme podepsat a co od nás potřebujete,“ vzpomíná David Braný, marketingový manažer značky Proud patřící pod Plzeňský Prazdroj. „My napsali: bereme! Jsou nabídky, které se neodmítají,“ říká Štěpán Zub, CMO Mixit. Coca-Cola monitorovala influencera s nevšední tvorbou a smyslem pro humor delší dobu, ale právě jeho účast v reality show Survivor a obsah, jenž ji doprovodil, ji přesvědčila. „Když přišla nabídka na prázdnou O2 arenu, naše reakce byla, že je to bláznovství, do kterého chceme stoprocentně jít s nimi a odstartovat tak dlouhodobou spolupráci,“ uvádí Dominika Matějková, „experiential & influencer“ manažerka společnosti Coca-Cola ČR.
Odvážný projekt oslovil i Foodoru, Českou spořitelnu a investiční platformu XTB, jejíž šéf marketingu Michael Kopta nicméně přiznal existenci menších pochyb. „Nebyly spojené s tvorbou MÚPI, nebo strachem o dosah. Hodně jsme se ptali na detaily naší integrace do videa a na celkovou realizaci či plán publikace,“ vysvětluje.
O tom, jak vznikaly jednotlivé aktivace značek, jak brandy partnerství hodnotí i jak si chce Mikýřova úžasná cesta internetem udržet co největší část z 26 tisíc nových předplatitelů, které rozhovorem nabrala, čtěte zde.