Reklama
Megaboard

Pro podporu hokeje máme hodně nabitý kalendář, říká Jakub Loos, šéf marketingu skupiny Coca-Cola

Jakub Loos, šéf marketingu skupiny Coca-Cola pro Česko, Slovensko a Maďarsko poodhaluje plány značky v rozhovoru pro aktuální vydání MAM 7/2024.

Skupina Coca-Cola má pro letošek nabitý marketingový kalendář nejen díky partnerství s českým hokejem, kde vedle mistrovství světa podporuje také ženský a juniorský lední hokej i parahokej. „Máme naplánováno mnoho 360stupňových aktivací napříč mediálními kanály,“ uvádí v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media Jakub Loos, šéf marketingu společnosti Coca-Cola pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

Hokejem to ale nekončí. Coca-Cola se také za Česko a Slovensko vůbec poprvé zapojuje do projektu Coke Creations, kdy představí limitované edice limonád. Zároveň také značka v Česku vstupuje do nového segmentu a uvede novinku Jack and Coke ve spolupráci s Jack Daniel’s.

Kdy a jak se nové produkty objeví na trhu? Jak se proměňuje marketing Coca-Coly a jak se v globální skupině prosazují lokální iniciativy značky? A jak se vydařila loňská proměna brandu Kinley? Více si přečtěte zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále