GymBeam představil virtuální zrcadlo založené na AI. Na stránkách ukáže, jak oblečení padne

Společnost GymBeam spustila novou funkci virtuálního zrcadla, která zákazníkům umožňuje vyzkoušet si sportovní oblečení přímo na sobě prostřednictvím nahrané fotografie. Tato technologie kombinuje umělou inteligenci (AI) a rozšířenou realitu (AR) a představuje další krok v digitální transformaci nakupování.

Virtuální zrcadlo funguje jednoduše – zákazník si nahraje svou fotografii, vybere si produkt z nabídky e-shopu a okamžitě vidí, jak daný kousek na jeho postavě vypadá. Tím GymBeam reaguje na častou bariéru online nakupování – nejistotu, zda zvolená velikost a střih budou skutečně vyhovovat.

„Virtuální zrcadlo posouvá online nakupování na zcela novou úroveň. Chceme, aby si naši zákazníci mohli užít maximálně autentický zážitek i z pohodlí domova,“ vysvětluje Jakub Brezovský, CTO GymBeam. „Technologie stojící za tímto řešením kombinuje umělou inteligenci a rozšířenou realitu. Výsledkem je intuitivní a zábavné prostředí, které výrazně zjednodušuje nákupní rozhodování,“ dodává.

Novinka byla testována na širokém spektru uživatelů a nyní je dostupná pro všechny zákazníky e-shopu GymBeam.

Spuštění virtuálního zrcadla navazuje na sérii inovací, které GymBeam v posledních letech uvedl. Patří mezi ně i spuštění mobilní aplikace pro český trh, která zákazníkům přináší rychlý, přehledný a personalizovaný nákupní zážitek — od 1-click checkoutu až po inteligentní doporučení produktů.

Inovace a technologie jsou zároveň klíčovým tématem i pro zakladatele společnosti Dalibora Cicmana. Ten letos věnoval první dar v rámci Nadace Dalibora Cicmana, která podporuje vzdělávání a rozvoj v oblasti umělé inteligence. Dar v hodnotě 50 000 € putoval střední škole Skyro – prvnímu vzdělávacímu institutu v Evropě zaměřenému na AI. „Ze své praxe vidím každý den, jak technologie a inovace mění svět kolem nás. Nadace je pro mě příležitostí podporovat mladé lidi a projekty, které mají odvahu posouvat hranice,“ okomentoval Dalibor Cicman, CEO a zakladatel GymBeam.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct