Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

Rebranding značky začíná uvnitř. Jak ho správně vysvětlit zaměstnancům?

Jak přesně probíhá rebranding z pohledu firem? A jak těžké je přesvědčit nejen zákazníky, ale i vlastní zaměstnance, že změna dává smysl? O tématu jsme psali v posledním vydání MAM 5/2025.

Zjistěte, jak si s transformací poradili ve Foodoře, která po jedenácti letech přešla od značky Dáme jídlo k nové identitě. „Komunikace probíhala pravidelně prostřednictvím interních kanálů, jako jsou newslettery, intranet či all-hands meetingy,“ popisuje Lukáš Vlk, HR business partner Foodory. Přečtěte si, jak důležitou roli sehrály workshopy a školení, která pomohla zaměstnancům změny přijmout.

Inovativní přístup k rebrandingu zvolili i v Traficonu, kde novou vizuální identitu představili během teambuildingu na tvrzi Krassa. „Zaměstnanci si mohli nasadit virtuální brýle a vstoupit do modelu nové prodejny. Chtěli jsme, aby si nový koncept doslova ‚osahali a zažili‘,“ říká David Zeman z DT-holdingu.

Reklama

V článku se také dozvíte, jak se se změnami vyrovnali v Orlenu (dříve Benzina), Datartu nebo u Růžového slona. Dozvíte se i to, proč je někdy lepší překvapit zaměstnance jednorázovou akcí, zatímco jindy je klíčová dlouhodobá příprava.

Přečtěte si celý text pouze zde, a zjistěte, jak rebranding zvládnout s přehledem. Inspirujte se konkrétními přístupy firem a objevte, co rozhoduje o úspěchu změny.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka