Reklama
Megaboard

Štěpán Zub, Mixit: letos plánujeme otevřít dva nové trhy

Mixit, český lídr v oblasti zdravých snídaní a snacků, slaví rekordní růst i přes výzvy globálního trhu. Jak se z malého startupu stal lovebrand s téměř miliardovým obratem?

Štěpán Zub, marketingový ředitel Mixitu, odhaluje, jak značka z malého dvoučlenného týmu v Česku vyrostla v globálního hráče na šesti trzích.

„Růst v minulém roce nás mile překvapil,“ sdílí Zub, přičemž zdůrazňuje klíčový podíl udržitelných obalů a investice do inovací. Pandemie vše změnila, ale Mixit se rychle adaptoval díky flexibilitě a kvalitní logistice.

Mixit staví na silné značce a úzkém propojení se zákazníky, kteří očekávají špičkovou kvalitu a udržitelnost.

„Máme ambici rozšířit sortiment a nabídnout více kategorií,“ dodává Zub.

S ambicí stát se součástí každodenního života zákazníků se Mixit zaměřuje nejen na zdravé snídaně, ale i na snacky a produkty odpovídající aktuálním trendům.

Jak Mixit dokázal rozšířit své působení na šesti trzích? Jaké inovace a trendy budou formovat budoucnost Mixitu?

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci vydání MAM 01/2025 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou
Social Media
Výzvy

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále