Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Škoda Auto: kreativita, která mění svět reklamy a posouvá značku na vrchol

Škoda má jako značka do budoucna velmi jasnou ambici: chce nadále zvyšovat svou hodnotu.

V posledních letech se reklama podle Meredith Kelly, vedoucí globálního marketingu společnosti Škoda Auto, stala uniformní a postrádá inspiraci. „Existuje mnoho důvodů, proč tomu tak je, ale my věříme, že reklama nemá být stejná,“ řekla Kelly na konferenci Forum Media. Její tým se rozhodl pro odvážný přístup, který spojuje globální strategii s místními insighty, čímž přináší originální kampaně na každém trhu. Výsledkem jsou silné a konzistentní značky, které se vyznačují nejen kreativním přístupem, ale i překvapivými zážitky pro zákazníky. Jak se Škodě podařilo zvýšit její hodnotu a posunout se mezi top evropské značky?

Článek vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
MMcite

Reklama
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)