Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kateřina Kadlecová: odpočinek už není slabost, ale součást zdravého života

„V devadesátkách jsme spěchali za novými možnostmi, ale odpočinek byl vnímán jako slabost. Dnes lidé více přemýšlejí o svém zdraví a relaxaci,“ říká v posledním čísle MAM 48/2024 Kateřina Kadlecová, majitelka výrobce vířivek USSPA.

V rozhovoru vzpomíná na klíčový rok 1993, kdy inspirovala svého otce k výrobě prvních českých vířivek, a popisuje, co obnáší vedení rodinné firmy: „Je to velká zodpovědnost, ale také radost a svoboda.“ 

Kadlecová otevřeně mluví o tom, jak budovala povědomí o vířivkách, proč i dnes musí bojovat s předsudky o koupání venku v zimě a jaké výzvy přináší zahraniční expanze.

Reklama
Know

Rozhovor také přibližuje jedinečný obsahový marketing značky, který zahrnuje magazín Bublinky – od skromného vánočního pozdravu se rozrostl do oceňovaného časopisu se 144 stranami, jenž podle Kadlecové „není jen nástrojem marketingu, ale i způsobem, jak zůstat v kontaktu se zákazníky a bilancovat rok.“

Jak se z rodinného podnikání stal lídr na trhu s vířivkami, proč Češi změnili svůj pohled na odpočinek a jaká strategie stojí za úspěchy USSPA v Česku i zahraničí? Celý rozhovor najdete pouze zde

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)