„V devadesátkách jsme spěchali za novými možnostmi, ale odpočinek byl vnímán jako slabost. Dnes lidé více přemýšlejí o svém zdraví a relaxaci,“ říká v posledním čísle MAM 48/2024 Kateřina Kadlecová, majitelka výrobce vířivek USSPA.
V rozhovoru vzpomíná na klíčový rok 1993, kdy inspirovala svého otce k výrobě prvních českých vířivek, a popisuje, co obnáší vedení rodinné firmy: „Je to velká zodpovědnost, ale také radost a svoboda.“
Kadlecová otevřeně mluví o tom, jak budovala povědomí o vířivkách, proč i dnes musí bojovat s předsudky o koupání venku v zimě a jaké výzvy přináší zahraniční expanze.
Rozhovor také přibližuje jedinečný obsahový marketing značky, který zahrnuje magazín Bublinky – od skromného vánočního pozdravu se rozrostl do oceňovaného časopisu se 144 stranami, jenž podle Kadlecové „není jen nástrojem marketingu, ale i způsobem, jak zůstat v kontaktu se zákazníky a bilancovat rok.“
Jak se z rodinného podnikání stal lídr na trhu s vířivkami, proč Češi změnili svůj pohled na odpočinek a jaká strategie stojí za úspěchy USSPA v Česku i zahraničí? Celý rozhovor najdete pouze zde.