Ravak mění vizuální identitu na základě nového designu. Podle šéfky marketingu Malvíny Koutové dostává budování značky nový směr. Nejen to bylo předmětem exkluzivního rozhovoru pro MAM 8/24.
V minulém roce začala společnost Ravak pracovat na změně firemní identity. Společnost delší dobu váhala a hledala vhodné partnery. Se začátkem spolupráce s kreativními řediteli Romanem Vrtiškou a Vladimírem Žákem nastala příznivá chvíle.
O změnu identity se postaralo studio grafického designu Marvil, které je například také autorem grafické podoby časopisu Marketing & Media.
„Nechtěli jsme, aby to, co vznikne, bylo jen reakcí na současnost, ale aby to byla vize pro to, jak budeme fungovat v budoucnosti,“ říká k designové proměně v rozhovoru marketingová ředitelka Ravaku Malvína Koutová.
Jak dlouho trvala změna vizuální identity? Jak těžké bylo vytvořit brief? Jak daleko je Ravak se změnou identity v showroomech a v dalších kamenných místech prodeje? To vše se dočtete pouze zde, v posledním vydání Marketing & Media.