Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Trendy roku 2024: CX, AI, ESG, ale také obhajování přínosu marketingu

Co nás letos nemine? Jaké počínající změny vnímají zadavatelé a agentury a které se podle nich letos výrazně projeví?

„Už není trendy říkat ‚content is the king‘ nebo ‚influenceři jsou budoucnost marketingu‘. Předpokládám, že teď to bude AI,“ hodnotí letošní výhled například Oldřich Dostál, ředitel marketingu Air Bank s tím, že co do mediamixu, hodlá letos posílit televizi a digitál.

Podobně se zachová zřejmě většina zadavatelů. Obecně na trhu i přes odůvodněné obavy z ekonomické situace není cítit razantní zasahování do rozpočtů. „Naštěstí zatím nevidíme žádnou paniku a kroky, kterými bychom si sami nějakou krizi vytvořili,“ říká v tématu Největší trendy roku 2024 Jiří Svoboda, ředitel GroupM.

Reklama
ČEZ

Jak se podařilo marketérům obhájit či navýšit rozpočty pro letošní rok a jaké si stanovili priority pro následujících 12 měsíců, čtěte v hlavním tématu prvního letošního vydání MAM 1/2024.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)