Co nás letos nemine? Jaké počínající změny vnímají zadavatelé a agentury a které se podle nich letos výrazně projeví?
„Už není trendy říkat ‚content is the king‘ nebo ‚influenceři jsou budoucnost marketingu‘. Předpokládám, že teď to bude AI,“ hodnotí letošní výhled například Oldřich Dostál, ředitel marketingu Air Bank s tím, že co do mediamixu, hodlá letos posílit televizi a digitál.
Podobně se zachová zřejmě většina zadavatelů. Obecně na trhu i přes odůvodněné obavy z ekonomické situace není cítit razantní zasahování do rozpočtů. „Naštěstí zatím nevidíme žádnou paniku a kroky, kterými bychom si sami nějakou krizi vytvořili,“ říká v tématu Největší trendy roku 2024 Jiří Svoboda, ředitel GroupM.
Jak se podařilo marketérům obhájit či navýšit rozpočty pro letošní rok a jaké si stanovili priority pro následujících 12 měsíců, čtěte v hlavním tématu prvního letošního vydání MAM 1/2024.