Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Coca-Cola ponouká Brity k recyklaci

Coca-Cola ve Velké Británii zahájila marketingovou kampaň s cílem povzbudit lidi k recyklaci lahví, aby se snížil negativní dopad produkce plastu na životní prostředí. Informuje o tom magazín MarketingWeek.

Kampaň zákazníkům připomíná, že láhve jsou recyklovatelné. Nese název „Dokola v kruzích“ a vytvořila ji agentura Recipe. Komunikace se objevuje v tisku a na venkovních plochách situovaných poblíž dopravních uzlů.

Kreativa obsahuje řadu značek firmy Coca-Cola a vizuál si pohrává s oblými tvary a kruhy, což má symbolizovat závazek společnosti přispívat k rozvoji cirkulární ekonomiky.

Reklama
ČEZ

Kris Robbens, marketingový ředitel společnosti Coca-Cola ve Velké Británii, říká: „Kromě toho, že podnikáme kroky k tomu, aby naše obaly byly co nejudržitelnější, je důležité, abychom pomocí našeho marketingu a komunikace povzbuzovali více lidí k recyklaci našich lahví. Udělají to s větší pravděpodobností, kdy se dozvědí, že staré lahve lze proměnit v nové.“

Kampaň je součástí širších plánů společnosti Coca-Cola na zlepšení ekologičnosti produkce. V roce 2017 Coca-Cola ve své reklamě propagovala myšlenku udržitelného rozvoje v kampani „The Love Story“. Ačkoli byl tento krok obecně přijat kladně, kritici poukázali na to, že firma ročně prodá více než 100 miliard jednorázových plastových lahví, uzavírá článek na MarketingWeek.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)