Coca-Cola ve Velké Británii zahájila marketingovou kampaň s cílem povzbudit lidi k recyklaci lahví, aby se snížil negativní dopad produkce plastu na životní prostředí. Informuje o tom magazín MarketingWeek.
Kampaň zákazníkům připomíná, že láhve jsou recyklovatelné. Nese název „Dokola v kruzích“ a vytvořila ji agentura Recipe. Komunikace se objevuje v tisku a na venkovních plochách situovaných poblíž dopravních uzlů.
Kreativa obsahuje řadu značek firmy Coca-Cola a vizuál si pohrává s oblými tvary a kruhy, což má symbolizovat závazek společnosti přispívat k rozvoji cirkulární ekonomiky.
Kris Robbens, marketingový ředitel společnosti Coca-Cola ve Velké Británii, říká: „Kromě toho, že podnikáme kroky k tomu, aby naše obaly byly co nejudržitelnější, je důležité, abychom pomocí našeho marketingu a komunikace povzbuzovali více lidí k recyklaci našich lahví. Udělají to s větší pravděpodobností, kdy se dozvědí, že staré lahve lze proměnit v nové.“
Kampaň je součástí širších plánů společnosti Coca-Cola na zlepšení ekologičnosti produkce. V roce 2017 Coca-Cola ve své reklamě propagovala myšlenku udržitelného rozvoje v kampani „The Love Story“. Ačkoli byl tento krok obecně přijat kladně, kritici poukázali na to, že firma ročně prodá více než 100 miliard jednorázových plastových lahví, uzavírá článek na MarketingWeek.