Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Accenture zpřístupnil obsah festivalu Cannes Lions

#DigitalDoggyBag od Accenture Interactive je nyní k dispozici i těm, kteří se festivalu v Cannes nezúčastnili a poskytuje shrnutí rozhovorů, trendů a informací o vítězích z Cannes Lions.

Poprvé ve festivalové historii Cannes Lions a Accenture Interactive se svou agenturou Experience Agency, zpřístupnili exkluzivní festivalový obsahu roku 2019 ve formě tzv. Digital Doggy Bag, celému kreativnímu odvětví. V tzv. ´Week in Review´se Digital Doggy Bag již těší popularitě. Cannes Lions a Accenture Interactive nyní sdílí klíčové poznatky a postřehy z 66. ročníku mezinárodního festivalu kreativity Cannes Lions, aby si je mohl užít každý.

Cannes Lions spolu s Accenture Interactive zveřejnili oficiální festivalový Week in Review, a aktivovali svůj Digital Doggy Bag všem delegátům a držitelům digitálního pasu. Sledovat je možné šest editovatelných a upravitelných platforem s tématy. Je zpřístupněno 6 tematických okruhů včetně rozhovorů, trendů a předávání cen. Tento souhrnný balíček původního obsahu zahrnuje neocenitelné poznatky, trendy a vrcholné okamžiky z Cannes. Je navržen tak, aby si ti, kteří si jej budou prohlížet, udělali obrázek o nejlepších nápadech v globální kreativitě.

Reklama
ČEZ

Philip Thomas, předseda Cannes Lions řekl: „ Digital Doggy Bag umožňuje účastníkům sdílet po události to nejlepší z obsahu pětidenního programu s týmy po celém světě a ukázat jim to, co pro ně může být neocenitelnou zkušeností. Jsme nadšeni, že nyní tyto poznatky můžeme zpřístupnit všem. Není pochyb o tom, že každý lépe pochopí, jak si naše odvětví stojí.“

„Tento skvělý rok na Cannes Lions pro nás jako agenturu představuje výsledek dlouhodobé strategické investice do růstu našich kreativních dovedností a rozvíjení zkušeností. Jde o dosud největší prezentaci na festivalu a jsme vděčni za tak dobré přijetí v rámci oboru,“ řekl Brian Whipple, CEO Accenture Interactive. „Digital Doggy Bag jsme vymysleli proto, aby mohl každý sdílet zážitky a zkušenosti z této události, a získat tak cenné poznatky, které může po návratu sdílet se svými kolegy.”

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)