Tým kolem konzultanta Josefa Havelky pořádá 7. února v rámci Contagiuos první velký event. Vystoupí na něm mezinárodní i čeští odborníci.
Konference Contagiuos Starter je určená především pro marketéry, plannery, kreativce a marketingové stratégy, kteří chtějí v roce 2019 vyhrát. Bude se konat ve čtvrtek 7. února v pražském Vnitrobloku.
Vystoupí na ní například Paul Kemp-Robertson, zakladatel Contagious a autor knihy The Contagious Commandments. Paul Kemp-Robertson ukáže, proč musí být značky odvážné. David Pivk a Jevgenij Primačenko představí, jak funguje značka Nike na ruském trhu. Trendy pro rok 2019 prozradí David Navrátil z České Spořitelny a Tomáš Pflanzer z Kantaru.
„Spousta konferencí ukazuje jen hezké věci. Nás zajímá i to, co na první pohled není vidět a snažíme se dívat na věci do hloubky,“ popisuje svůj přístup Josef Havelka.
Program:
CO DNES ZNAČKÁM PŘINÁŠÍ ÚSPĚCH (13.30-15.30)
- PAUL KEMP ROBERTSON: BRAND BRAVERY
- WILL RUST: STUPID IDEAS
- DAVID PIVK & JEVGENIJ PRIMAČENKO: JUST DO IT. RUSSIA
TRENDY A OČEKÁVÁNÍ PRO ROK 2019 (16:00-18.00)
- KATRINA DODD: RETAIL AUTOMATED
- WIM VERMEULEN: MARKETING FOR THE MAD (WO)MEN OF TOMORROW
- DAVID NAVRÁTIL: CRISIS, DEPRESSED ROBOTS AND DREAMS
- TOMAS PFLANZER: TRENDS 2019 AND THE EXAGGERATED EXPECTATIONS FROM THE PREVIOUS YEARS
Platforma Contagious sbírá kreativní kampaně a ty pak zpřístupňuje. Předplatitel si může zajistit vstup do databáze Contagious I/O, kde má k dispozici každý den aktualizované novinky, trendy, exkluzivní rozhovory a případové studie. Společně s ní na trh uvedl lokální verzi časopisu Contagious a eventy.
Každý měsíc plánuje setkání Contagious Breakfast. V srpnu Havelka a jeho tým pořádá Cannes Deconstructed, které nabídne to nejdůležitější, co se dělo v Cannes. V prosinci se bude konat Most Contagious, které zhodnotí uplynulý rok a přinese trendy na rok 2020.