Johny Machette varuje řidiče před chybami za volantem

Česká kancelář pojistitelů financuje nový videoklip, v němž hudebník Johny Machette nabádá řidiče, aby jezdili ohleduplně a dodržovali pravidla silničního provozu. Jde o součást kampaně Hlavně bezpečně.

„Dlouhodobě podporujeme projekty, které zvyšují povědomí o bezpečné jízdě, pravidlech provozu a pomáhají předcházet autonehodám, jejichž počet se pohybuje okolo sto tisíc případů za rok. Tato kampaň edukuje i důležitou skupinu mladých řidiček a řidičů a upozorňuje na nejčastější chyby za volantem, které způsobují zbytečná zranění a škody,“ popisuje záměr Jan Matoušek, výkonný ředitel České kanceláře pojistitelů.

Na klipu spolupracoval i další hudebník ProGram, který ho také společně s Givinarem Křížem režíroval. Netradiční forma má kromě řidičů oslovit i chodce, cyklisty nebo děti a rodiče. Kampaň Hlavně bezpečně využívá web, televizní spoty, tiskovou reklamu a pořádá akce pro veřejnost.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen