6. R2B2 představila nový nástroj pro nativní reklamu

Technologická společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť Multiscreen, představila nový nástroj pro tvorbu nativní reklamy R2B2 Native Generator. V něm si zadavatel může vytvořit své reklamní sdělení, které pak nahraje do nákupního softwaru Adform. Nahraný obsah se následně dokáže přizpůsobit většině webových stránek, které jsou připojeny do sítě Multiscreen. Jde třeba o zpravodajské weby iDnes.cz, Extra.cz nebo TN.cz. Kreativa inzerátu obsahující obrázek s titulkem a popiskem pak zapadne do obsahu konkrétní stránky a bude vytvářet dojem organického obsahu daného média. Nástroj by měl najít uplatnění zejména v agenturách. „Uvidíte, jak bude výsledná kreativa na jednotlivých stránkách vypadat,“ říká šéf produktů R2B2 František Bauma.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345