Elektronické srdce bije pro T-Mobile

Na pražské ulici 5. května se na nosiči firmy BigMedia rozsvítilo animované srdce. Měří pět metrů a jeho jednotlivé body jsou propojeny pomocí svítících segmentů. Obvodové prvky svítí trvale, ale srdce je rozfázováno na tři části, které postupným rozsvěcováním vytvářejí efekt tlukotu. Vše je prosvětleno pomocí LED modulů. Jedná se o celoroční navigační kampaň, která zákazníky nasměrovává k centrále společnosti T-Mobile. Projekt pro mobilního operátora realizovala mediální agentura Mediacom.

Jak se vám srdce líbí?

Jako by se srdce z Hradu přestěhovalo k pražské centrále T-Mobile. Je tedy dobře, že žije. Z hlediska inovací to není zrovna „rocket science“, ale propojení techniky a emocí značce sluší.

Richard Stiebitz, chief creative officer, Wunderman

Je to velké, nepřehlédnutelné a naviguje to. Směruje to rovnou do ústředí, tedy pardon, do srdce. Ale pulzování jsem nepostřehl, a to jsem ani nejel autem. Exekuce je poněkud překombinovaná.

Tomáš Brambůrek, senior copywriter, Ogilvy

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345