Na pražské ulici 5. května se na nosiči firmy BigMedia rozsvítilo animované srdce. Měří pět metrů a jeho jednotlivé body jsou propojeny pomocí svítících segmentů. Obvodové prvky svítí trvale, ale srdce je rozfázováno na tři části, které postupným rozsvěcováním vytvářejí efekt tlukotu. Vše je prosvětleno pomocí LED modulů. Jedná se o celoroční navigační kampaň, která zákazníky nasměrovává k centrále společnosti T-Mobile. Projekt pro mobilního operátora realizovala mediální agentura Mediacom.
Jak se vám srdce líbí?
Jako by se srdce z Hradu přestěhovalo k pražské centrále T-Mobile. Je tedy dobře, že žije. Z hlediska inovací to není zrovna „rocket science“, ale propojení techniky a emocí značce sluší.
Richard Stiebitz, chief creative officer, Wunderman
Je to velké, nepřehlédnutelné a naviguje to. Směruje to rovnou do ústředí, tedy pardon, do srdce. Ale pulzování jsem nepostřehl, a to jsem ani nejel autem. Exekuce je poněkud překombinovaná.
Tomáš Brambůrek, senior copywriter, Ogilvy